zondag 14 april 2013

Odina (action eigen merk)

Ik heb redelijk veel van Odina het eigen merk van de action!
Zo heb ik de dag en nacht crème van Odina en deze zijn heerlijk in gebruik!

De reinigingsgel kan ik niet meer zonder, wat is deze fijn!
Ik gebruik hem in de morgen en in de avond nadat ik mijn gezicht heb schoongemaakt met een reiningsdoekje!

De face scrub is lekker grof! Als je een gevoelige huid hebt kan het zijn dat deze iets te grof is!
Hij ruikt ook erg lekker en is absoluut budgetproof! 
Ik vind hem erg fijn en gebruik hem 1x in de week! (te vaak is ook niet goed!)

Al deze producten kosten rond de €1,50

De pure & nature van Hegron (ook te koop bij de action) vind ik persoonlijk iets minder!
Ik vind de geur niet bepaald lekker, de crème op zich smeert heerlijk!
Maar bij mij MOET iets ook lekker ruiken wil ik het gebruiken! 




linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...