zondag 21 april 2013

Sticker nail art



Zondag, dus tijd om weer eens lekker met mijn nagels bezig te zijn! ;-)

Ik had van de week geluk toen ik even bij de action was binnen gelopen.
Er ligt al een hele lange tijd dezelfde nagellakjes in het schap namelijk, rood, rood en nog eens rood! 
Er is niet veel verandering in dat schap de laatste tijd.
Ik was dan ook met stomheid geslagen toen ik plots dit "verdwaalde" nagellakje er tussen zag liggen!
Ik twijfelde natuurlijk geen moment voor €0,49 ;-)

Vanmorgen was het dan zo ver om hem maar meteen uit te proberen.

Ook had ik bij de Big bazar deze nail stickers ooit eens gekocht voor €1,99 en het leek mij leuk om deze met elkaar te combineren!
Opi topcoat erover aangebracht.
Dit is dan uiteindelijk het resultaat geworden.


Ps de nail oil van Essence is heerlijk en doet wat hij moet doen! Hij maakt de nagelriemen heerlijk zacht en het ziet er daardoor verzorgd uit! €1,99 bij de Kruidvat!



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...