zondag 14 april 2013

The Beauty Bakery


Mijn bestelling van The Beauty Bakery!!!

Fluffy whipped body butter, honeykids dupe.
Candyfloss douchegel, let op de hartjes die erin zitten!
Bodybutter bar; pink sugar and vanilla
Bodybutter bar; hot vanilla.

Ik had gebruik gemaakt van een actie waardoor ik bij een bestelling van €20 een product er gratis bij kreeg.
Dat was in mijn geval de Hot Vanilla butter bar!
En ik kreeg ook nog 20% korting als nieuwe klant!!! ;-)
Dus dit setje had ik redelijk "goedkoop"
Dit zijn niet producten die ik dagelijks gebruik.
Ik gebruik ze ofin het weekend of vakanties!
De body butter bars zijn echt geweldig en de geur is heerlijk.
Ik gebruik hierbij geen parfum, dat zou zonde zijn!

Neem ook eens een kijkje op hun site

http://www.thebeautybakery.nl/whipped-body-butter/




linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...