zondag 23 juni 2013

Mijn zondag routine.

Mijn zondag routine.

Ik begin mijn zondag altijd met een haarmasker van kokosvet!

Als mijn haar dan opgestoken zit, zodat het lekker een paar uurtjes kan intrekken, dan zoek ik een heerlijk gezichtsmasker uit mijn voorraad maskertjes en breng dit aan!
De ene keer is dit een aziatische “sheet” mask en de andere keer een heerlijk Dr van der hoog of een ander ”eigen” merk masker!

In de tijd dat dit heerlijk op mijn gezicht zit zoek ik alvast op internet een leuk idee voor mijn nagels, die ik meestal zaterdagavond al heb schoongemaakt en verzorgd!

Dan breng ik alvast een basecoat aan en dan is het half uurtje om en verwijder ik mijn gezichtsmasker en maak ik mijn gezicht schoon wanneer dat nodig is! 
Met een “sheet” mask is dat namelijk niet nodig, die smeer je nog even heerlijk in!




Dan is het tijd om te douchen en om mijn haarmasker uit te spoelen.
Ik gebruik hiervoor Andrelon met argan olie en ik was dan meestal mijn haar 1 keer, als het echt nog “vet” aanvoelt was ik het nogmaals met een druppel shampoo!
Ik gebruik hierna nooit condioner of andere haarprodukten!!!!
Gewoon lekker kammen en op laten drogen!
Aangezien ik mijn haar om de dag was gebruik ik overmorgen wel weer een condioner en een haarolie of iets dergelijks!
Je zult zien dat je haar superzacht aanvoelt en er schitterend uitziet zonder droge puntjes (waar ik meestal last van heb!) na zo'n heerlijk kokosvet haarmasker!
dit hoeft echt maar 1 keer per week!

Dan is het tijd voor mijn nagels!!!!

De ene keer doe ik ze simpel lakken en de andere keer maak ik een leuke nailart!
(Zie mijn oudere berichten voor leuke nailarts!)



Op zondag even geen oogschaduw en mascara, even lekker een dagje zonder!
Meestal ga ik dan in de middag nog even langs de action die bij ons altijd op zondag open is!
Sinds verleden week hebben wij ook een soort zwarte markt in almere buiten (Multi-Bazaar) en totdat je moet betalen om binnen te komen ga ik ook daar even langs! fruit, nootjes, kleding, make-up alles is er! Verleden week leuke nagellakjes gekocht! (je kan nooit genoeg nagellak hebben!) en paranootjes gekocht! Heerlijk! Aangezien ik weer even streng voor mezelf moet zijn en niet mag snoepen! Nootjes mag! is nog gezond ook! ;-)



Dit is mijn zondag routine.
Heb jij ook een zondag routine?
Zo ja, hoe ziet die van jou er dan uit?
Laat het me weten, lijkt me leuk! ;-)

lieve groetjes,
Mandy

2 opmerkingen:

  1. Leuk, ik heb geen zondag routine :P Wel probeer ik 1x in de week ook een kokosolie masker te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke ;-) en lekker he een kokos haarmasker?
      En gebruik je ook gezichtsmaskertjes?
      Lieve groetjes Mandy

      Verwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...