zondag 2 juni 2013

Panterprint nailart...

Vandaag had ik iets leuks in gedachte voor mijn nagels!

PANTERPRINT Nailart....

Zoals jullie inmiddels misschien wel weten is zondag de dag dat ik weer mijn nagels doe!
Na de watermarble nails, waar ik echt ontzettend veel en leuke reactie's op kreeg, was het dus weer tijd voor iets anders! ;-)
Na een beetje te hebben gezocht op internet had ik besloten om dit keer panterprint nailart te gaan maken!

Zo gezegd, zo gedaan! ;-)

Ik heb gebruikt;
Basecoat (Max calcium treat base-coat)
Basis nagellak (Max Nails "summer nude" DNC 308)
3 pastel kleurtjes (in mijn geval dan) (this is it (intertoys) pastel geel, Max Nails "Deep sea" DNC 312, Max Nails "Pink Diamond")
Zwarte nagellak (Max Nails)
Dottingtool,
Topcoat (essence "better than gel nails"


Allemaal heel erg budget! De meeste komen bij de action vandaan voor €0,49!!!!
Eerst de basecoat en daarna 2 laagjes basiskleur.


Toen heb ik met de kwast van de nagellakjes domweg "stippen" gezet!


Laten drogen en daarna met een dottingtool (kleine punt) en zwarte nagellak de "stippen" bewerkt dmv "c" tjes eromheen de zetten! Dit hoeft echt niet zo netjes en nauwkeurig!
Als je nog wat ruimte over hebt tussen de stippen zet daar dan gewoon af en toe een zwarte stip/lijn. Dit maakt de panterprint echter! ;-)


Als laatste goed laten drogen en dan met een mooie (gel) topcoat afsluiten!


Ik moet zeggen dat ik het resultaat geweldig vind! (al zeg ik het zelf ;-) )
Laat je even weten of jij het ook leuk vind of niet? Of dat je dit zelf ook al eens geprobeerd hebt? Ik ben zeer nieuwsgierig.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...