zondag 1 september 2013

Argan oil producten uit Spanje.

Favoriete Argan oil producten uit Spanje.



Het lijkt alweer maanden geleden dat ik in Spanje was maar in werkelijkheid is het nog maar 3 weken geleden!
Ik heb daar een aantal “beauty” producten aangeschaft waaronder douchegels en een cream oil. (bodylotion)
deze zijn van het merk: Natural Honey.
Het geweldige van deze producten is dat het Argan olie bevat!!!!
ik had van dit merk (Natural Honey) al de douchegel; coco addiction, waarvan ik toen dacht dat dat de allerlekkerste was. 
aTotdat ik dus deze Argan lijn van dit merk tegen kwam en toen was ik METEEN verkocht!!!!
Deze douchegel zit in een fles van 750 ml!!!! en kost, let op, €1,94!!!!!!
Een paar dagen later kwam ik ook van deze Argan oil lijn de bodylotion tegen. (cream oil) ;-)
Aangezien wij met het vliegtuig waren (en wie mij goed kent weet dat ik met 1 fles niet tevreden ben! ;-) ) heb ik mijn nicht (die met de auto ook bij ons in Spanje was) gevraagd een “pakketje” mee terug te nemen naar Nederland! ;-)
Zij was zo lief om dat te doen dus maar meteen een paar flessen van alles (coco douchegel, Argan oil douchegel, Argan cream oil) ingeslagen! ;-)

De Argan oil douchegel is een echte olie douchegel, zo ziet hij er ook uit!
Je hebt hier maar heel weinig van nodig op je “puff”.
Het schuimt heerlijk en het ruikt hemels! En dan overdrijf ik echt niet.
En met een fles van 750 ml doe je dan ook wel een poosje.
(Ook de coco addiction is heerlijk, deze is qua structuur wat romiger)

Dan de Argan cream oil (bodylotion)........
tja, ik val in herhaling maar deze is super heerlijk!!!!!
het is jammer genoeg geen fles van 750 ml maar deze fles bevat 330 ml en kost €4,99.
de bodylotion is een vrij dikke creamerige lotion wat heerlijk aanbrengt.
Ook hier heb je niet al te veel van nodig.
Deze heerlijke geur blijft de hele dag “hangen” en is zelfs zo lekker dat ik vaak geen parfum meer gebruik! ;-)

Mocht je nog naar Spanje gaan, deze producten zijn in de grote supermarkten te vinden! (Carrefour of Caprabo, daar ik heb ik ze gekocht!)

Dit zijn dus mijn favorieten producten meegenomen uit Spanje.

Heb jij ook favorieten (beauty) producten meegenomen van je vakantie bestemming laat het dan even weten bij de reacties, lijkt me leuk!

Lieve groetjes,
Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...