zondag 22 september 2013

Review: Verwarmende voetencrème van de Wibra.


Review: Verwarmende voetencrème  van de Wibra.

Deze crème zit verpakt in een doosje. 

Aangezien het af en toe alweer wat frisser begint te worden en ik nogal eens last van koude voeten heb, besloot ik deze verwarmende voetencrème , die ik bij de Wibra zag staan, eens uit te proberen.

Ik geloof eigenlijk nooit zo in dit soort "verwarmende" creme's.
Maar hey..voor een euro kon ik het niet laten om te proberen.

Na het douchen heb ik mijn voeten dus heerlijk ingesmeerd (wat goed uitkwam want mijn voeten konden wel even iets lekkers gebruiken, ze waren erg droog na de vakantie) en daarna mijn sokken aangedaan en mijn schoenen.
Op het moment van aanbrengen voel je niks.
Gebruiksaanwijzing.
Maar toen ik ongeveer een uurtje later buiten liep begonnen mijn voeten heerlijk te tintelen en had ik heerlijke warme voeten. In eerste instantie dacht ik helemaal niet meer aan de crème en wist ik niet wat me overkwam! ;-)
De volgende dag nogmaals aangebracht en ja hoor weer heerlijke warme voeten en dit houd echt een flinke tijd aan.

Dit is een crème die mij door de winter heen gaat helpen wat betreft mijn koude voeten!

Ik wilde dit graag even met jullie delen, juist ook omdat het weer een low budget produkt is.
                                                          (I love low budget)

Te koop bij de Wibra!
Een tube van 50 ml voor €1,-
Ingrediënten. 

Ik zou zeggen wanneer je bij de Wibra bent neem deze crème eens mee en probeer het zelf eens uit.
Ben nieuwsgierig of het bij jullie hetzelfde effect heeft!

Weet je nog andere (betaalbare) tips tegen koude voeten laat het dan even weten bij de reactie's, lijkt me leuk!

Lieve groetjes,
Mandy

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. ;-) Het lijkt wel of de creme geactiveerd word tijdens het lopen! Was net even stukje lopen en moest toen ik thuis kwam echt meteen mn schoenen en sokken uit doen, zo warm waren mijn voeten! Echt wonderbaarlijk! ;-) Mij benieuwen in de winter!!
      Thanks voor de reactie, leuk!
      Lieve groetjes Mandy

      Verwijderen
  2. Haha, wat een grappig product. Wil ik zeker eens proberen.. Je hebt een hele leuke blog en ik ben je meteen gaan volgen. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...