zondag 29 september 2013

Shoplog sieraden kijkshop

Shoplog sieraden van de Kijkshop.

Zoals gezegd in mijn vorige (mega) shoplog, ben ik nog een keer terug gegaan naar de kijkshop.
Vanwege een verbouwing leegverkoop (bij alle filialen) gaan ALLE sieraden voor €1,99 over de toonbank.
Zo ook de sieraden die normaal rond de €17,- zijn.
Bij mijn vorige bezoek aan de kijkshop had ik al 2 hele mooie statement kettingen meegenomen voor €1,99 per stuk. 

Dit keer heb ik flink mijn slag geslagen!!! ;-)
Kijk maar mee wat ik voor moois heb weten te scoren.
(Onderaan de bon waarop de mega korting te zien is!)

Statement (zilver/kristal) ketting:

Statement (goud) ketting:

Olifant (Pendant) ketting: (mijn favoriet, ik vind hem geweldig!)




















"Loveyou" goudkleurige ketting. 



Armband (zilver/kristal)

Armband (goud, deze vind ik ook schitterend!)

Oorbellen (goud/zilver)

De sieraden zijn overigens allemaal van "Christaldo's".

Zoals je wel kunt begrijpen ben ik erg blij met mijn aankoopjes bij de Kijkshop.
Als jij ook nog van deze mega actie gebruik wilt maken zou ik zo snel mogelijk naar een kijkshop filiaal bij jou in de buurt gaan om te zien of ze nog iets leuks voor je hebben.

Lieve groetjes,
Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...