zondag 6 oktober 2013

Stunning nails & nailpolish setjes van de action!

Vandaag weer eens even een ouderwetse heerlijke relax zondag!

Als eerste mijn nagels van wat mooie lakjes voorzien.
Ik had via een actie van Pupa Milano een coupon ontvangen waarmee ik een gratis Pupa lakje mocht uitzoeken bij een drogisterij/verkooppunt naar eigen keuze!
(Check mijn instagram; mandybosnailsshopdiy voor meer info over de nog lopende actie van Pupa)
Ik had gekozen voor nr 158. Een schitterende hard paars / aubergine kleur!
Daarover heen heb ik van La Femme Beauty de golden glitter gelakt!
En daaroverheen Essence " better than gel nails " topcoat! 


Het resultaat is stunning!



Toen mijn nagels eenmaal droog waren ben ik heerlijk gaan douchen en wilde dan eindelijk de Dove haarmasker uit testen, die ik 2 weken geleden bij de action gekocht had voor, ik dacht, €2,99?!


Eerst mijn haar gewassen met de shampoo uit deze lijn en daarna haarmasker aangebracht! Stond op de verpakking flink aanbrengen dus heb ik ook gedaan.
5 min laten zitten, kam er door heen en uitgespoeld.
Moet zeggen dat mijn haar er heerlijk zacht van is geworden! Dus vaker gebruiken.
Er word aangeraden 1 x per week. Perfect!

Daarna even naar het centrum geweest, even langs de action.
Daar kom je natuurlijk nooit zonder iets de winkel uit!
Ik ging voor de luipaard spaanse pantoffels maar die hadden ze niet meer!
Ik ging de winkel uit met sokken ( zwarte met gekleurde hieltjes en biesjes en witte) drop, noodles, pasta, haarklemmetjes en..........yep...nagellakjes!!!!
4 setjes van 3 lakjes, 2 setjes met beads! En dat voor €0,79 per setje!!!!!!! 


Van deze lakjes gaan jullie zeker nog wel een review van terug zien.
Ik ben erg blij met deze setjes!!!! Dat het gemaakt kan worden voor dit geld! ;-)
I LOVE THE ACTION! ;-)

Voor de rest een heerlijke relax zondag gehad waar ik ook nog heerlijk van de zon heb genoten in de tuin!

Hoe was jou zondag?

Lieve groetjes,
Mandy

2 opmerkingen:

  1. Ik heb die setjes van de Action ook :) *allemaal zelfs, haha!*
    Ik houd ervan !
    Mijn zondag was erg lui ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ghihihi, ja fijne winkel he? en de nagellakjes zijn nog van goede kwaliteit ook! dat het kan voor dat geld he?! thanks voor je reactie, kom nog eens een keer een kijkje nemen! lieve groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...