zaterdag 23 november 2013

Lush, mijn eerste bestelling! ;-)

Mijn eerste bestelling bij LUSH!






Nadat ik een tijd geleden de Lemony Flutter had laten meenemen door een lieve kennis  en een Snow Fairy douchegel op internet had besteld heb ik dan nu eindelijk zelf een kleine bestelling geplaatst op de Lush site.

Omdat ik dus zelf de Snow Fairy douchegel al had en deze echt heerlijk vind wilde ik dus ergggggg graag ook de (tijdelijk leverbaar) Snow Fairy massage bar hebben.
En ik wilde dan nu eindelijk ook eens de veel besproken "Honey, I washed the kids" zeep zelf ruiken en beoordelen. ;-)
Dus deze 2 producten besteld en ik kreeg ze al na 2 werkdagen bezorgd.
Plus 2 testertjes: "Let the good times roll" (een gezichtsreiniger) en "Celebrate" (een bodylotion) beide ruiken ook heerlijk.
Ik kan je nu al vertellen dat ik snap dat "Honey, I washed the kids" een bestseller en een favoriet produkt is! Ik ben blij dat ik een stuk van 200 gram besteld heb! Goh wat ruikt deze heerlijk.
Ik ben benieuwd hoe hij in gebruik is! (Laat ik later in een review nog wel weten)


En dan de : SNOW FAIRY MASSAGE BAR...... 
Gewoonweg geen woorden voor! Hoe onweerstaanbaar lekker ruikt deze!
Je moet wel van zoet houden want dat is deze massage bar absoluut!
Ik plaats hier een filmpje van deze massagebar, zodat je kan zien wat het doet met je huid! 


De prijzen van deze produkten;

Snow Fairy massage bar €8,95 
Honey, I washed the kids 200 gram €11,50 (100 gram €5,75 en 500 gram 28,75)

Ps een lieve collega van mij woont in Utrecht en heeft nog een Snow Fairy massagebar voor me meegenomen omdat dit een tijdelijk produkt is! 

En voor de liefhebbers van de "Snow Fairy" geur er is vanaf 22 november een Snow Fairy parfum te koop! Limited edition! Alleen online te verkrijgen!
Deze is inmiddels besteld!!!! ;-)
Prijs: €30,- voor 30 ml.

Wat voor heerlijke Lush produkten hebben jullie?
En welke zouden jullie er nog graag bij willen hebben?

Lieve groetjes, Mandy



3 opmerkingen:

  1. Heey, wat een mooie blog heb jij!
    Ik heb je site net ontdekt en ben erg onder de indruk!

    x julia
    creativenails4fun

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Julia,
      thanks voor het compliment! ;-)
      Ik probeer zo leuk mogelijk te schrijven.
      Ik ben nog niet zo heel lang bezig en doe het gewoon als leuke hobby! ;-) Hoop dat je vaker een kijkje komt nemen. ;-) lieve groetjes, Mandy

      Verwijderen
  2. Echt super Lush, heb een website gevonden met alle Lush vestigingen in Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...