zondag 17 november 2013

MEGA shoplog van o.a Action, Kruidvat, Hema, Op=Op en van Freshmintcosmetics.

MEGA shoplog van o.a de Action, de Kruidvat en van de Op=Op   en van de online shop; Freshmintcosmetics en de Hema.

Ik heb hier een MEGA shoplog voor jullie.



Toen ik laatst weer eens in het centrum was (almere) liep ik weer eens de Op=Op voordeelshop binnen. Ik wist al wel dat dit een leuke winkel was maar had eigenlijk nooit echt de nagellakjes van W7 opgemerkt!
Dit keer viel mijn oog erop! ;-) En heb ik er een favo budget nagellak merk bij.
Ik kocht hier 4 schitterende lakjes.


"Pink debris" "black" "cosmic black" en "multi debris"
De lakjes kosten los €2,75 en 2 voor €5,-.
Ook kocht ik van W7 twee schitterende cosmic naildusts;


Gold & black, deze hebben een schitterende multi color glitter erdoorheen zitten.

Bij de online shop: freshmintcosmetics bestelde ik van W7;


"Gold dazzle" "multi dazzle" "bronze debris" deze waren met korting €2,40
En ik bestelde daar nog 2 oogschaduw palettes;
Naked nudes en Golden brown. Deze waren €4,79.


Bij de action kocht ik 


2 heerlijke bodybutters. Ik ben met het wat koudere weer dol op bodybutters. Ik heb er dan ook wel wat! Maar je kan er nooit genoeg hebben...;-)
Dus ik kocht van action home merk Sence de Aloë vera en de Shea butter!
De Aloë vera is misschien geschikter voor in de zomer met zijn frisse geur.
Ik ben helemaal weg van de Shea butter, deze geur is zooooooo lekker, is niet te beschrijven. Wanneer je bij de Action bent is het de moeite waard om er even aan te ruiken!
Deze bodybutters kosten......€1,29! I LOVE LOW BUDGET!!!!! ;-)
Ook kocht ik een leuk setje van 3 armbanden, deze kostte €1,49



Bij de Hema kocht ik met de 15% korting zak EINDELIJK de gouden "shimmering face and body powder". Deze wil ik eigenlijk al 2 jaar en op de 1 of andere manier kwam het er nooit van. Nu dus eindelijk deze schitterend mooie verstuiver flesje aangeschaft. Super blij mee.
Ook heb ik een blauwe waterproof mascara gekocht! Hiermee ga ik back in time. ;-) Er was eens een tijd (heeeeeeel lang geleden ;-) ) dat ik niks anders droeg dan blauwe oogpotlood en blauwe mascara.
Lijkt mij leuk om weer eens mee af te wisselen.
De golden  shimmering powder kostte €8,- en de mascara €4,- (hier ging 15% korting vanaf)

Bij de Kruidvat kocht ik:


De nieuwe Robijntje wasverzachters, ik heb die met kokos en met kersen genomen. Er was nog een peer variant maar die heb ik niet genomen.
Deze waren €1,49 per stuk.
Bij 3 zwitsal produkten kreeg je een gratis toilettasje twv €8,95 cadeau. 
Dus 3 talkpoeder zakjes gekocht. Gaan hier altijd wel op. 
Een nieuwe basecoat van Essence 24/7 €1,89
En gelukkig stond ie er weer de Essence "better than gel nails" topcoat €2,59.
(Ik zag ergens voorbij komen dat deze uit het assortiment zou gaan maar gelukkig stond hij weer in het schap.)
Dan kocht ik nog van Kruidvat eigen merk: Bodyfruit de bodybutter "pink grapefruit/lemon" deze is werkelijk heerlijk. Ik heb de andere van deze serie ook en moet zeggen dat ze allemaal heerlijk zijn. Ik ga van deze zeker ook de douchegel en de scrub halen. De bodybutter kost normaal €2,49 (ik had een kortingsbon van €0,50)
En als laatste kocht ik de self tan doekjes van Kruidvat eigen merk!
Dit zijn heerlijke doekjes die je net even een mooi bescheiden tintje geeft. Ik ben normaal in de winter vrij witjes in mijn gezicht en met deze doekjes krijg je net even dat subtiele kleurtje waardoor je er net wat frisser/fitter uitziet.
Normaal krijg je 2 doekjes voor €0,79 nu waren ze in de aanbieding 4 doekjes voor €1,50. Dus meteen een voorraadje ingeslagen aangezien ik 1x in de week een doekje gebruik. ;-)

Nou...dit was dan mijn MEGA shoplog, ik hoop dat jullie hem leuk vonden.

Laat een berichtje achter bij de comments, zou ik leuk vinden!
En als je me nog niet volgt klik dan even op de "follow me on bloglovin" knop en dan mis je nooit een nieuwe blog!
Ook kan je me volgen op instagram, zie de knop "follow me on instagram"

Lieve groetjes Mandy



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...