vrijdag 1 november 2013

Review epileerveer van de Wibra.

Review Epileerveer van de Wibra.

Wat is een epileerveer?



Een epileerveer is een veer waarmee je zelfs de fijnste donshaartjes in je gezicht heel snel, eenvoudig en effectief inclusief wortel kunt verwijderen. De techniek is gebaseerd op de oude Oosterse epileertechniek met een touwtje, alleen met de epileerveer kun je dit eenvoudig zelf en zelfs zonder spiegel doen. De epileerveer zorgt voor een langdurig resultaat.

Laats was ik bij de Wibra en zag ik tot mijn verbazing een epileerveer hangen voor maar €1,-
Ik hoor Mascha (beautygloss) nog zeggen: je haalt zo'n goedkoop ding (epileerveer) bij de Action of Wibra.
En inderdaad daar hing hij dan eindelijk.
En nog wel voor €1,-!!!!! I love low budget! ;-)

Tip voor het gebruik van de epileerveer:

Het is belangrijk dat je huid voor het gebruik van de Epileerveer vetvrij is. Was je huid kort voor de behandeling met koud water en droog grondig af. Tijdens de behandeling kun je de haartjes makkelijk uit de epileerveer blazen. Het is aan te raden om de epileerveer na ieder gebruik te desinfecteren.

Tijd om hem uit te testen


Oké even goed gekeken wat nu de bedoeling was en uitgeprobeerd.
Het is even een kwestie van door krijgen.
Het is een bepaalde handeling waar je aan de uiteinde's van de veer aan moet draaien, van binnen naar buiten.
Maar wanneer je dat eenmaal door hebt dan is het "appeltje, eitje".


De eerste keer weet je niet wat je te wachten staat dus is het iets pijnlijk maar wanneer je bezig bent word de pijn al minder.
Maar hé een waxstrip is ook niet geheel pijnloos toch?
Deze gebruikte ik hiervoor.
Ik doe alleen mijn haartjes boven mijn bovenlip hiermee.
De epileerveer is niet geschikt voor wenkbrauwen.

Voordeel van de epileerveer is dat hij de haartjes met wortel eruit haalt!
Dit zorgt ervoor dat de haartjes minder snel terug komen.
Ook een voordeel is dat je geen "geïrriteerde" huid krijgt zoals ik dat krijg van de waxstrips.
Bij de epileerveer is het wat rood maar trekt al snel weer weg met behulp van wat heerlijke gezichtscrème. 

Ik zou zeggen wanneer je bij de Wibra bent neem dan deze epileerveer eens mee en probeer hem uit.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
En ach....€1,-     ;-).  

Ik hoor graag hoe jullie er over denken of hoe jullie dit doen?

Lieve groetjes 
Mandy


1 opmerking:

  1. Wel heel handig !

    ik volg je, volg je terug ? www.lifeofnessah.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...