zondag 3 november 2013

Van "square" weer terug naar "rond"



Van "square" weer terug naar "rond".

Een klein poosje geleden had ik mijn nagels eindelijk eens 'square' gevijld. 
Dit wilde ik al een poosje maar het lukte me steeds niet!
Door een tip op het internet, namelijk vijlen met een donkere kleur op je nagels, is het uiteindelijk toch gelukt. (Zie foto)



Maar nu een paar weken later beviel het mij toch niet!
Het voelde niet "natuurlijk" op de 1 of andere manier!
Ik kon er niet mee omgaan, hoe leuk ik het ook vind.




Dus gisterenavond mijn sensationail gellak verwijderd en even lekker mijn nagels verzorgd en terug in "originele" vorm gebracht. 
De hele nacht 'lemony flutter' in laten trekken en vanmorgen zagen mijn nagels er weer tip top uit. (Al zeg ik het zelf ;-) )




Ik ben toch wel weer blij met m'n ronde nagels.
Morgen maar eens kijken welk mooi (nieuw) lakje we er op gaan aanbrengen.
Ik ben dit keer van plan om eerst sensationail aan te brengen maar dan zonder kleurtje er tussen.
Zodat ik daar overheen leuke (nieuwe) kleurtjes kan uit gaan proberen.

In welke vorm heb jij je nagels het liefst?
Of vijl jij ze ook wel eens in een andere vorm?

Lieve groetjes, Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...