vrijdag 13 december 2013

Review Sence Shea (body) Butter

Review Sence Shea bodybutter.

Zoals de meeste wel weten ben ik gek op bodybutters. ;-)
Ik heb zo mijn favorieten, die ik hier beschrijf.

Maar ik wilde er toch even 1 uit lichten, namelijk de 
Sence Shea bodybutter van de action voor €1,29!!!!
Zoals gezegd te koop bij de Action.

Deze bodybutter gebruik ik nu een klein poosje en eigenlijk gebruik ik amper nog iets anders! Deze bodybutter smeert heel lekker en is redelijk zuinig in gebruik, het meest geweldige van deze bodybutter is de geur! Ik vind het lastig om een geur te beschrijven maar deze geur is werkelijk heeeeerlijk. De geur blijft ook heerlijk hangen! Wanneer je 's avonds je kleren uit doet dan ruik je de heerlijke geur nog!
Ik betrap mezelf er ook vaak genoeg op dat ik even aan m'n arm snuffel voor die heerlijke geur! ;-)
Deze bodybutter doet wat hij moet doen.
Namelijk de huid heerlijk zacht houden en het daarbij voorzien van een heerlijke geur!
Als je deze bodybutter gaat googlen dan zal je vaak tegen komen dat deze bodybutter een goede dupe van The Body Shop Shea bodybutter is! Maar die van The Body Shop kost €15,- voor een iets grotere pot. Toch iets minder interessant toch?
Maar goed...i love low budget so.....;-)

Over de Shea bodybutter van The Body Shop zal ik binnenkort een review schrijven.
Ik heb namelijk met de tegoedbonnen van The Body Shop die ik via groupon had gekocht (2 bonnen a €25,- voor €25,- ipv €50,-) de hele "Shea" lijn kunnen kopen! ;-) Van douchegel tot bodymist!  Er was toentertijd ook nog eens 50% korting op elk 2e artikel, zodoende kon ik  de hele "Shea" lijn aanschaffen. ;-)

Meer hierover binnenkort in een volgende aparte blogpost.

Dus....wanneer je weer eens bij de Action bent neem deze Sence Shea bodybutter dan mee voor die €1,29. Ik weet zeker dat deze je gaat bevallen! Ik ben inmiddels alweer met mn 2e pot bezig! ;-)

Gebruik jij een bodybutter en zo ja, welke?

Lieve groetjes, Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...