zondag 26 januari 2014

Bag organizer



Zoals de meeste vrouwen (denk ik) is mijn tas altijd een rommeltje! (Nog zacht uitgedrukt 😁)


Hierdoor wissel ik ook eigenlijk nooit af met andere tassen die ik heb.
Want het uitzoeken wat er overgeheveld moet worden is meestal heel onhandig! 
Tot nu!!!!! ;-)
Op een beautyblog kwam ik deze tip tegen van een "bag organizer"!


Een tas voor in je handtas waar je je vaste spulletjes, die je graag altijd bij je hebt, nu makkelijk in op kunt bergen.
Wanneer je wilt wisselen van tas haal je heel simpel het "tasje" eruit en zet het in je andere tas! En klaar ben je! Geen gedoe met losse spulletjes in allerlei vakjes, nee alle losse spulletjes zitten nu in de "bag organizer".


Op internet zijn deze heeeel goedkoop te vinden.
Zo heb ik die van mij hier besteld:

http://m.ebay.com/itm?itemId=291045256658

En omgerekend was ik €2,37 kwijt. (Geen verzendkosten) en had ik hem 2 weken later al in huis! Super! (En ze zijn ook in andere kleuren te bestellen, ik koos voor grijs/blauw)
Bij de action verkopen ze ook tas organizers (€1,99) maar deze hebben niet zoveel opbergruimte als die ik heb besteld online! Zoals je kunt zien op de foto's heeft deze organizer 3 grote vakken waarvan 2 met rits. 


(Die van de action heeft maar 1 groot vak, zonder rits!) Zelf vind ik de vakken met rits wel fijn voor de spulletjes die je niet altijd meteen in het oog wilt hebben! Denk aan onze maandelijkse periode! ;-) En daarnaast zijn er ook nog vele handige insteek vakjes aan beide zijkanten! Veel meer als die van de action!
Persoonlijk kan ik er alles in kwijt wat normaal door mijn hele tas heen zwerft! Nu is het inderdaad wat meer "georganiseerd".  ;-)


Ik ben er in ieder geval erg blij mee!

Is jou tas ook altijd een rommeltje? En lijkt deze "bag organizer" jou ook wel wat? 
Let me know. ;-)

Lieve groetjes,
Mandy

Ps volg je me al via Bloglovin?
Lijkt me leuk! ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...