dinsdag 21 januari 2014

NOTD pink/gold


Vandaag het schitterende kleurtje DEEP PINK gebruikt.
Deze kwam ik van de week tegen bij de action voor €0,49!
En die kon ik natuurlijk niet laten liggen!
Wauw wat een kleurtje roze!!! 
Wanneer ik geen nailart op mijn nagels maak vind ik het toch altijd leuk om een beetje te "spelen" met mijn nagels zodoende dat ik dan meestal een "accent" nagel van mijn ringvingers maak.
Zodat het toch wat speels en niet zo saai is.
Bij deze kleur roze leek mij goud een mooie kleur om mee te combineren.
En ik moet zeggen dat ik het resultaat geweldig vind.


Ik heb voor mijn gouden nagel het mooie goud lakje van Gosh gebruikt, Frosted Gold, een liquid sand lakje.
Ik heb om het wat langer te kunnen laten zitten er een laagje "gelnails at home" van Essence eroverheen aangebracht.
Ik hoop dat het hiermee in ieder geval tot zondag zonder beschadigingen blijft zitten!

Simpel dus maar wel leuk!
Wat vind jij van deze (fluor) roze kleur?

Lieve groetjes,
Mandy

3 opmerkingen:

  1. GO ACTION! :)
    Leuke NOTD, goud en roze vind i sowieso leuk bij elkaar! :)

    *Hoop dat je zo mijn mail enzo kan bekijken!*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie combinatie! Ik heb het gouden sand lakje van Gosh ook en die vind ik echt prachig! Zeker in het zonlicht schittert hij zo mooi ;)
    Leuke blog heb je, ik volg je via Bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa is een mooi lakje he jewelyz? En dank je voor je compliment en leuk dat je me volgt! Thanks Xxx

      Verwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...