zondag 19 januari 2014

Sieraden gekocht via AliExpress (internet)

Zoeken op het internet naar leuke sieraden is al leuk maar het is nog leuker wanneer je hele mooie sieraden tegenkomt die niet duur zijn!

Zo kwam ik op internet op de site van AliExpress en vond daar hele mooie "goedkope" statement kettingen!
                                          

Sieraden vind ik de laatste tijd erg leuk om te dragen en vooral ook om af te wisselen. 
Zo heb ik ook best al wel wat sieraden. Maar ach..net als met nagellak kan een vrouw nooit genoeg sieraden hebben! ;-)

Daarom besloot ik deze 8 kettingen en 1 armband te bestellen.
Er is wel 1 nadeel met bestellen via deze site, je moet namelijk wel geduld hebben!
Het duurt best wel een aantal weken voordat je het in huis hebt! Ik heb zo'n 6 weken moeten wachten voordat alles binnen was.
Maar hey...ik heb wel geduld hoor als ik zie wat ik mijzelf bespaar! ;-)

Dit zijn de kettingen en armband die ik besteld heb via AliExpress.
Ik heb de prijzen omgerekend van dollars naar euro's!

Voor deze 3 lange kettingen met hangers (flesje, vis en beer) betaalde ik €2,93 per stuk.

Voor de "parel" ketting betaalde ik €4,34

Voor de gekleurde statement ketting betaalde ik €4,78

Voor de schelpenketting betaalde ik €4,18 en voor de bijpassende armband €3,67

Voor deze schitterende gouden zon/sterren statement ketting betaalde ik €7,21!!!!! En deze is in het echt nog vele malen mooier dan op de foto!

En voor deze fijne/subtielen gouden bloem ketting betaalde ik €2,55.

Al deze artikelen waren "shipping free' dus er kwamen geen verzendkosten bij! ;-)

Ik ben erg blij met al mijn nieuwe sieraden en heb ze dan ook een mooi plekje gegeven aan mijn "little black dress" sieraden organizer. (Op deze foto hangen ze er nog niet bij!) 


Meer hierover op: http://mandybos.blogspot.nl/2013/11/little-black-dress-sieraden-organizer.html

Heb jij het geduld om online sieraden te kopen of betaal je liever meer zodat je het meteen in huis hebt?
Of heb je nog een leuke budgettip op het gebied van sieraden dan ben ik natuurlijk heel nieuwsgierig! ;-)

Lieve groetjes,
Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...