zaterdag 4 januari 2014

Tangle Teezer vs Betty Brush

Tangle Teezer vs Betty Brush

Na vele goede reviews over de Tangle Teezer te hebben gelezen besloot ik om dan eindelijk deze aan te schaffen.
Na lang zoeken op het internet kwam ik een goedkope site tegen waar ik er maar meteen 2 bij bestelde! ( In deze blogpost kun je lezen waar ik deze besteld heb.)


Ik heb er daarom 1 bij de douche leggen want ik vind het altijd fijn om mijn haar te kunnen borstelen wanneer ik er conditioner in aan heb gebracht.
En de andere ligt gewoon beneden voor wanneer ik de douche uit ben gekomen en mijn haar handdoek droog is.

Vanaf het allereerste moment dat ik deze borstels heb ben ik (en mijn partner trouwens ook) er erg tevreden over en wil ik niks anders meer!
Deze borstels gaan simpelweg heel gemakkelijk door je "klitten" heen ZONDER hele dotten haar ermee uit te trekken. Het geheim ligt hem in de ongelijke pinnetjes van de borstel denk ik.
De pinnetjes van de Tangle Teezer zijn heel flexibel.
De Tangle Teezer kost normaal ongeveer €15,-


Maar nu kwam ik bij de Kruidvat de "Betty Brush" borstel tegen en dat schijnt de dupe van de Tangle Teezer te zijn maar dan een stuk goedkoper namelijk van €8,95 voor €4,99.
Je begrijpt dat ik dan nu wel eens wilde vergelijken en besloot hem daarom dan ook maar mee te nemen.


Ik probeerde deze uit en 1 ding beviel meteen; het handvat!!!
De Tangle Teezer heeft geen handvat en de Betty Brush wel.
Het principe is hetzelfde, komt ook simpel door de klitten bij nat en droog haar zonder hele dotten haar uit je hoofd te trekken!
Het enige minpunt bij de Betty Brush is toch wel dat deze ongelijke pinnetjes knalhard zijn en totaal niet flexibel!
Dit zou voor een gevoelige hoofdhuid zeker niet fijn zijn!
Het doet zelfs iets pijn op de hoofdhuid.

Conclusie:

Ik hou het bij de Tangle Teezer omdat deze toch wat fijner is voor mijn hoofdhuid!
Maar wanneer je er geen €15,- voor over hebt en niet zo'n gevoelige hoofdhuid hebt dan kan je zeker voor de Betty Brush borstel gaan voor €4,99.
Wees er wel snel bij wanneer je besluit de Betty Brush te kopen want deze is altijd al vrij snel uitverkorcht bij de Kruidvat! Ze liggen niet bij de borstels maar bij de aanbiedingen. 

Tangle Teezer:

+ Flexibele pinnetjes
+ Verschillende kleuren
- €15,-
- Online bestellen
- Geen handvat

Betty Brush:

+ €4,99
+ Te koop bij het Kruidvat
+ Heeft een handvat
- Harde pinnetjes 
- 1 kleur zwart/roze

Als je wilde kiezen voor welke zou jij dan gaan? 

Lieve groetjes,
Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...