zondag 16 maart 2014

Lady Speed Stick

Na het lezen van goede reviews over dit product besloot ik het zelf ook maar eens te proberen.
Met de warme dagen die we al gehad hebben en hopelijk nog gaan komen is een goede deoderant natuurlijk altijd welkom.
Normaal heb ik meestal deo spuitbussen van verschillende merken. Ik ben niet zo merkvast wat betreft een deo, alhoewel ik de deo van de action (de roze) wel erg lekker vind.
Maar het probleem of liever gezegd het minpuntje van dit soort deo's is dat je blijft spuiten de hele dag en je daarom je deo overal mee naar toe moet slepen. :(
De Lady Speed Stick beloofd bescherming voor 24 uur.
Dit is natuurlijk te gek wanneer dit dus echt zo zou zijn.

     
                  
                  


Bij speedstick.nl bestelde ik 2 verschillende; de "powder fresh" en de "coconut lime" sticks.
De coconut lime variant was niet leverbaar en daar werd ik netjes van op de hoogte gebracht. Daar hou ik wel van want dan weet je waar je aan toe bent.
Sneller dan verwacht werd dan toch mijn pakketje geleverd! Netjes verpakt en op zo'n manier dat het door de brievenbus past! Top!

                           
Er zit ook netjes een bescherm plasticje op de stick zelf! Top!


Na het openmaken rook ik natuurlijk eerst aan de producten en vond de "powder fresh" stick heel erg sterk ruiken. Ik ben er nog steeds niet uit of ik dit een lekker luchtje vind. Hij word omschreven als een wasmiddel of ouderwetse talc poeder geur. Ben er persoonlijk niet weg van.
Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik aan de "coconut en lime" stick geroken had en deze ruikt werkelijk waar super lekker!!!!! Ik ben dol op de combinatie van cocos en lime.

                           

Maaaaaar werkt het ook zo lang als dat Lady Speed Stick beloofd?
Ik ging het testen. 
Na het douchen bracht ik de Lady Speed Stick aan onder mijn oksels (offcourse) en liet hem daarna thuis. Op mijn werk kan het soms heerlijk warm zijn en merk ik dat ik ga transpireren.
Normaal spuit ik dan weer even maar deze keer dus niet.
De hele dag heb ik het aardig warm gehad maar had niet de behoefte om deo te spuiten ofzo.
Ik checkte mezelf steeds door toch even voor de zekerheid mn neus onder mn oksels te duwen! ;-)
Niets is erger dan wanneer je het idee hebt dat iemand anders je "ruikt"!
Tot mijn grote opluchting was dit steeds niet het geval, ik kan gerust zijn. Pffff.
Deze deo werkt tot zover goed maar ruik je de deo ook nog wanneer je van een dag werken thuis komt?
Ook dat was het geval. De "coconut en lime" variant heeft een discreet geurtje in vergelijking met de "powder fresh" variant maar is duidelijk nog aanwezig aan het einde van de dag.

Ik ben erg tevreden over deze deo stick.
Hij brengt makkelijk aan, is niet te droog en niet te nat, precies goed! ;-)
Uiteindelijk dus blij dat ik met deze "hype" ben mee gegaan.

De Lady Speed Sticks zijn te bestellen op speedstick.nl en kosten €4,99 en sommige op het ogenblik €3,99. Er komen wel verzendkosten bij maar die vallen reuze mee. (VariĆ«rend van €2,95 tot €6,95)

UnitsVerzendkosten
1 - 2€ 2,95
3 - 4€ 3,95
5 - 12€ 6,95


Ik heb echt goed prijzen vergeleken online en ook op Ebay e.d maar dan is speedstick.nl toch nog voordeliger en sneller.

Ik heb alvast een volgende bestelling geplaatst met andere geurtjes zoals "shower fresh" en "wild freesia" en nog een back-up van "coconut lime".

Laat de warmte nu maar komen zonder bang te hoeven zijn voor vervelende lichaams geurtjes! ;-)

Ben jij (al) bekend met de Lady Speed Stick?

Ps van dit product komt er 1 in de winactie! ;-) 
(nog maar een paar followers te gaan)

Lieve groetjes,
Mandy

2 opmerkingen:

  1. Leuke review ! Ben ook een tijdje aan het twijfelen geweest, maar handig dat je ze nu gewoon kan bestellen toch ! Kijk al uit naar de winactie,, zeker met de speedstick!
    Groetjes anoniem
    (en wat minder anoniem nu, omdat je zo nieuwsgierig bent, ik ben Tender van gs)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Tender, wat leuk! ;-) En dank je voor je leuke reactie weer! En yep de speedstick is echt het proberen waard. Of anders een poging wagen binnenkort met de winactie! ;-)

      Verwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...