maandag 10 maart 2014

NOTD: Nfu-Oh holografische lak nr 62.

Heerlijk dat zonnetje vandaag! Love it.
En wat is er dan mooier dan een schitterend holografisch lakje op je nagels?
Maar eens diep in mijn stash gezocht naar mijn Nfu-Oh holo collectie.
Ik heb ze toendertijd alle 6 gekocht. (Hier een link naar een eerder geschreven artikel over deze collectie) Er is bijna geen mooiere holo lak dan deze.
Bij Nfu-Oh is er ook een speciale basecoat voor deze holografische lakjes.
En ik gebruik eigenlijk nooit een topcoat, heb dan toch het idee dat het effect iets minder word.
Maar daarentegen heb je er dan ook maar een dag of 3 plezier van, na die tijd word het dof en lelijk.
Ach....het is niet anders.

Van de collectie heb ik nu nr. 62 gebruikt een moeilijke kleur om te omschrijven, beetje bruin/nude kleur.


En kijk eens wat een schitterende flesjes, echt een chique flesje met een soort van corset als dop van de fles. Echt heel mooi.

Hier wat foto's in de zon genomen.
In het echt is het nog eens vele malen mooier wanneer het zonnetje er op schijnt!





Deze collectie van Nfu-Oh was destijds niet echt goedkoop maar alsnog redelijk betaalbaar.
Geloof rond de €10,- per flesje.
Ik had deze online besteld bij een Nederlandse online shop; Pink Lady Make-up. 
Volgens mij zijn ze nog wel te bestellen mocht je daar interesse in hebben.

Heb jij ook holografische lakjes in je stash zitten en zo ja van welk merk heb jij een holo lakje?

Lieve groetjes,
Mandy







2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige lak! Zou dit merk graag nog eens willen proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja mooi is ie he Jaudith? Alle kleuren uit deze collectie zijn schitterend. Ik heb er nu toch een topcoat overheen gedaan en effect is eigenlijk nog net zo mooi. Eens zien of het langer dan 3 dagen mooi blijft. ;-)

      Verwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...