maandag 21 april 2014

5 in 1 beauty care massager.

In deze post kon je zien wat er allemaal naar mij onderweg was van AliExpress.
Inmiddels heb ik onder andere deze "gezichts reiniger" ontvangen en was ik ontzettend benieuwd of het wat was en of het werkte.
                                      
Hij kostte hier namelijk maar € 4,86 (free shipping)
De verpakking is prima. Op het doosje vind je alle informatie over hoe te gebruiken en welke accessoires erbij zitten.
Wanneer je het doosje openmaakt zie je een klein apparaatje met nog 4 extra hulpstukjes zitten.
        
Op het apparaatje zelf zit ook nog een hulpstukje. De hulpstukjes staan afgebeeld op de zijkant van de doos. Hier staat wat het is en waar het voor dient. Erg handig!
                                  
In het apparaatje moeten 2 AA batterijen, die er niet bijgeleverd worden.
AA batterijen heb ik altijd wel in huis dus ik kon aan de slag.
      
Na mijn make-up te hebben verwijderd met een gezichtsreinigingsdoekje maakte ik mijn gezicht nat met lauw water en bracht vervolgens wat facewash aan op het borsteltje wat al op het apparaatje zat.
Daarna zette ik het apparaatje tegen mijn gezicht en zette het aan.
                                    
Het heeft zelfs 2 standen; "low" en "high". Ik zette hem op high en ging ermee over mijn hele gezicht, vrij rustig.
Tot mijn verbazing begon het heerlijk te schuimen en voelde het super lekker aan.
Daarna mijn gezicht afgespoeld met lauw water en mijn gezicht voelde zacht aan! ;-)
Vanmorgen heb ik het apparaatje weer gebruikt maar nu eerst met een gezichtsscrub en heerlijk ingemasseerd. Je hoeft er totaal geen kracht bij te zetten, het enige wat je hoeft te doen is het apparaatje langs je gezicht halen, heel rustig.
Daarna afgespoeld en met de facewash er nogmaals overheen. Echt super lekker!!!! Ik ben blij verrast met dit handige tooltje. Of het een lang leven zal hebben moet gaan blijken maar hey....voor € 4,86 ben ik zeker zeer tevreden.
Ik ben nog wel ooit van plan de gezichtsreiniger van Ayvo te kopen bij de blokker voor €19,95 om te vergelijken.
De real deal van Clarisonic van €149,- zal er hier in huis niet komen aangezien ik er niet zoveel geld voor over heb.
Het moet wel leuk blijven. En dit apparaatje is absoluut leuk!!!!
      

De hulpstukjes moet ik nog even bekijken waar het nu exact voor dient maar met het borsteltje ben ik al heel blij. I love low budget gadgets! ;-)

Wil je ook deze funny en handige gadget bestellen dan kan dat  hier voor €4,86

Zie jij zo een apparaatje ook wel zitten of sla je het over of heb je er misschien al 1?

Lieve groetjes,
Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...