zaterdag 12 april 2014

Budgettopper: Iseree beauty facial wipes (Lidl)

Laatst kwam ik op MeerBeauty.nl een review tegen van de reinigingsdoekjes van de Lidl.
Nu hoor ik je denken...van de Lidl????? Yep, van de Lidl!!!!
Ik gebruikte al tijden de reinigingsdoekjes van de Action "onyx oog & make-up reinigingsdoekjes" en was hier eigenlijk best tevreden over totdat ik toch besloot de reinigingsdoekjes bij de Lidl mee te nemen om zelf uit te proberen.
De Lidl heeft een eigen huismerk op gebied van beauty producten genaamd "Iseree".
En van de reinigingsdoekjes waar ik voor ging had de Lidl 2 soorten: voor de normale huid EN voor de gevoelige huid.
Ik besloot ze beide mee te nemen om te zien welke mij het beste zou bevallen.
En ach voor de prijs hoef je het niet te laten, ze kosten immers maar €0,89 per 25 doekjes!


De blauwe zijn voor de normale huid en de roze voor de gevoelige huid. Het eerste wat mij eigenlijk opviel was de dikte van deze verpakkingen! Je zou denken dat er 50 doekjes in zaten. Maar dat is niet het geval. Er zitten er 25 in.

Als je de ingrediënten vergelijkt dan kan je zien dat de doekjes voor de gevoelige huid PARFUM VRIJ zijn. Wel zit er in deze doekjes o.a Aloë Vera in en Amandel olie! Beide heerlijk verzorgende ingrediënten.

Bij de doekjes voor de normale huid kun je zien dat er geen Aloë Vera inzit maar wel Amandel olie en parfum! Dus heb je een gevoelige huid of zie het parfum niet zitten dan zijn de roze doekjes voor de gevoelige huid meer iets voor jou.

De doekjes zelfs zijn groot en verrassend dik (dit verklaard de dikte van de verpakkingen) en hebben een motiefje. Ze zijn heel erg goed doordrenkt en zijn heel fijn in gebruik. Ze (beide soorten) maken goed schoon en voelen zacht aan. Ik heb niet de neiging om te gaan " boenen" met deze doekjes, juist het tegenovergestelde, ik haal het doekjes heel zachtjes over mijn ogen en gezicht. Ik had de laatste tijd (met de doekjes van de action) het idee dat ik mijn ogen aan het boenen was, iets wat niet lekker aanvoelde! Dat heb ik met deze doekjes totaal niet! Heel fijn. Dat is voor mij persoonlijk het belangrijkste wat dit soort doekjes moeten doen..mijn ogen voor het grootste gedeelte schoon krijgen. Dat wil zeggen dat ze ook goed waterproof mascara moeten kunnen verwijderen. En dat doen deze doekjes! (Na gebruik van deze doekjes was ik mijn gezicht nog na met een facewash)

De doekjes haal je uit de verpakking dmv de sticker los te trekken en er een doekje uit te trekken. Het is een goed sluitende sticker wat telkens weer goed dicht plakt. Er zitten in beide verpakkingen 25 doekjes.
Beide varianten zijn heeel erg fijn in gebruik. Ik merk wel dat ik de blauwe variant voor de normale huid het eerste pak. ;-)
Deze doekjes zijn een absolute BUDGETTOPPER! Go Lidl.
Ben jij op zoek naar een ander merk reinigingsdoekjes, ga dan vooral even langs de Lidl en probeer deze doekjes dan eens.
Ps een tip voor ALLE reinigingsdoekjes verpakkingen; leg de verpakking ALTIJD op zijn kop weg zodat ALLE doekjes doordrenkt blijven en niet uitdrogen.
Gebruik jij ook reinigingsdoekjes? En welke hebben jou voorkeur?
Lieve groetjes,
Mandy.

Doe je al mee met mijn win actie? Ga naar http://mandybos.blogspot.com/2014/03/yeahwin-actie-nu-online_29.html om te zien wat je allemaal kunt winnen en wat je er voor moet doen.



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...