vrijdag 25 april 2014

Koningsdag nailart


      

Met koningsdag in het vooruitzicht dacht ik dat het weer leuk zou zijn voor een rood, wit, blauw en oranje nailart.
Verleden jaar maakte ik deze nagels en vond ik op zich ook wel leuk.
                .      
Maar gisteren had ik gewoon weer eens zin om heerlijk te kliederen met watermarble.
Maar dan met de kleuren; rood, wit, blauw en oranje.
Alle kleurtjes bij elkaar gezocht en ik had gelukkig alle kleurtjes van Paris Memories, DE lak die uitermate geschikt is om mee te watermarblen. (Voor €1,- te koop bij de Big Bazar of online te verkrijgen, vaak 11 voor €10,-)
Alleen de oranje komt van Max nails (action) en die deed het ook top!
(Volgende keer maar eens watermarblen met alleen Max lakjes, kijken of dat ook goed gaat!)
Mijn nagels afgeplakt met scottisch tape, ook te koop bij de action en aan de slag gegaan.
       
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het resultaat wat minder vind dan ik gehoopt had. Het wit is soms roze geworden en de afwerking laat iets te wenzen over. Maar goed, dit blijft toch zitten t/m koningsdag!
       
Doe jij nog iets "aparts" met je nagels met koningsdag?

Lieve groetjes,
Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...