zaterdag 19 april 2014

Rituals: Flowers of India

Na al 3 rode pluimen bij Rituals te hebben uit gegeven (zie hier) had ik er nog 2 liggen. (Ieder twv €25,-)
Toen ik hoorde van een nieuwe limited edition lijn was ik blij dat ik nog bonnen had. ;-)
De dag dat deze nieuwe limited edition lijn de winkels in kwam heb ik mijn jongste zoon gestuurd met een bon om de shower foam en de body cream te halen. Bang dat ik anders mis zou grijpen omdat ik niet de enige was die er op zat te wachten! ;-) mijn zoon was zo lief om dat voor me te doen. Beide producten was op een euro na precies 1 bon! (€25,-) Dus ik heb nu nog maar 1 bon te gaan! ;-)
        
Het uiterlijk van deze producten is schitterend! Ik koos voor deze 2 producten omdat ik het heerlijk vind om na het douchen eenzelfde body cream te gebruiken zodat je geen parfum hoeft op te doen.
Met de andere Rituals producten hoeft dat ook niet. De geur van deze producten blijven wel een dagje hangen. Zonde als je hier met een parfum overheen zou gaan.
      
Over de shower foam kunnen we kort zijn, deze is net als alle andere shower foams van Rituals even fijn in gebruik. Je hoeft er maar een beetje van op je douche puff te spuiten en het schuimt geweldig. Heerlijk verzorgend en de geur......wauw.
Ik heb het al eens gezegd maar ik ben geen ster in geuren omschrijven maar op de producten staat dat het de geuren van white lotus en bergamot heeft. En dat neem ik dan ook aan! Het ruikt geweldig. ;-)
     
Dan de body cream.....dit is een ander verhaal! De geur is hetzelfde als de shower foam maaaaar zoals je kunt zien staat er op de pot "Lotus shimmer", ik wist toen nog niet wat dat inhield.
De pot zit zoals altijd netjes dicht geseald.
     
Wanneer je het folie verwijderd zie je een heerlijke crème en komt de heerlijke geur je al tegemoet.
Maar dit is niet alles met deze body cream....
Wanneer je jezelf heerlijk insmeert met deze geweldige body cream zal je zien dat het een shimmery laagje bij je achter laat. Ik stond versteld en dit had ik totaal niet verwacht! Wat gaaf! Geweldig voor strakjes in de zomer. ;-)
     
     
Ik heb geprobeerd het vast te leggen op de foto's. Je ziet de hele dag een glinster laagje. Niet erg overdreven, ik vind het precies leuk!
     
Hier op mijn hand zie je glinstering het beste. Echt heel gaaf!
Als je niet van een subtiele glinstering houd dan moet je in ieder geval de body cream overslaan.

     

Mijn Rituals collectie is met deze producten weer iets uitgebreider. Met special thanks to Amos. (Onze baas waaraan we deze bonnen te danken hebben.) en very special thanks to mijn skatje die mij zijn bonnen gunt! Love! ;-)

Shower foam €8,-
Body cream €16,-

Lijkt deze gave shimmery body cream jou ook wel wat?
En wat heb jij van Rituals in huis?

Lieve groetjes,
Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...