zondag 13 april 2014

Victoria's Secret body mist "Love Spell"

Laatst was er bij Etos een leuke actie van de body mists van Victoria's Secret.
Er waren 3 verschillende varianten en ze kostten "maar" €10,-
Zelf vind ik €10,- best wel veel geld voor een body mist maar omdat deze best moeilijk te krijgen zijn ontstond er een run op deze body mists bij de Etos. (Ik heb begrepen dat ze alleen bij Schiphol te verkrijgen zijn?)
Ik besloot daarom om er 1 te proberen.
Over de paarse variant was bijna iedereen het er over eens dat dit wel de meest favorieten van de 3 is dus ik kocht de paarse "Love Spell".

     
Deze heeft de geur van cherry blossom en peach. (Kersen bloesem en perzik.)
De fles ziet er erg luxe uit ondanks dat het een plastic fles is en is voor die €10,- wel groot gelukkig. (250 ml.)
Niet heel handig om mee te nemen maar je zou er voor kunnen kiezen om een kleine verstuiver hiermee te vullen voor onderweg.
Persoonlijk vind ik dat niet nodig want wanneer je de spray gebruikt blijft deze geur best wel lang hangen.
Ik ben niet zo'n ster in het omschrijven van geuren maar deze geur is fris en zoetig en apart. Hij lijkt mij heerlijk voor in de zomer.

Normaal zijn deze body mists rond de €14,- als ik het goed heb. Ik had deze dus gekocht voor €10,- bij de Etos. Ik ben bang dat ze nu niet meer te krijgen zullen zijn. Of je moet geluk hebben. ;-)

                      


Gebruik jij wel eens een body mist?

                                         

Lieve groetjes,
Mandy.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...