vrijdag 9 mei 2014

10 producten die ik opnieuw zou kopen.


Marloes van Beautyjuf.nl had een leuk artikel over 10 producten die zij opnieuw zou kopen.
Ik vond dit artikel zo leuk en vroeg haar of ik deze "tag" ook mocht doen en zij reageerde al heel snel dat dat mocht en dat ze nieuwsgierig was naar mijn 10 producten die ik opnieuw zou kopen.
Het zijn voornamelijk producten die ik dagelijks gebruik.
Nou hier komen ze dan;

     

Op mijn absolute nr 1 staat echt dit geweldig (en zeer goedkoop) apparaatje; de 5 in 1 beauty care massager. Na heel veel reviews over de (veel) duurdere gezichts borstels/cleaners kwam ik deze tegen op mijn favorieten webshop AliExpress en besloot deze, voor dat geld (€ 4,86) te bestellen!!!! Beste koop ooit!!!! Gebruik hem al vanaf dat ik hem heb iedere dag en nog steeds super enthousiast. Heb hier inmiddels nog 1 van besteld als back-up! Hier de review ervan. 

  
Bij het vorige product horen ook deze 2 producten die ik zeker opnieuw zal kopen. Dit zijn trouwens al van beide mijn 2e tubes. Het is een heerlijke face wash/gezichtsreinigergel van Odina en deze komt bij de action vandaan. Super budget dus met zijn € 1,50 ongeveer.   Review.

1x in de week gebruik ik ook een gezichtsscrub met mijn gezichts cleanser. Ook deze komt bij de action vandaan en deze is heerlijk in gebruik. Precies een goede scrub voor mijn gezicht. Niet te grof en niet te fijn. Precies goed. Mijn gezicht heeft er baat bij. En ook deze is weer super budget. € 1,39    Review.

    
Mijn dagelijkse gezichtscrème is van Oil of Olaz, met deze crème ben ik grootgebracht!!!! Mijn moeder gebruikte deze crème al toen ik nog thuis woonde. En dat is heeeeeel lang geleden. ;-)
Ik probeer best veel andere merken gezichtscrèmes maar uiteindelijk kom ik toch weer altijd bij deze uit! Echt goedkoop is deze niet maar ik wacht meestal op een 1+1 actie of een stapelkortings actie en dan sla ik weer een voorraadje in. Deze crème is heerlijk zacht en trek snel in en werkt perfect onder je make-up. En de geur is fantastisch. Prijs rond de € 7,-
Ps ik ben altijd op zoek naar heerlijke gezichtscrèmes, het liefst heb ik er 1 met arganolie of Shea boter, iemand een tip?????

   
Zoals jullie misschien weten heb ik een nude palette tik.
Mijn nude palette stash is best flink en er is nog meer onderweg zoals jullie konden lezen in mijn "verjaardags" post. Maar toch gebruik ik deze 4 kleuren palette met baked eyeshadow (wederom) van de action het meest! Zeker doordeweeks mijn dagelijkse oog make-up. (Zoals jullie wel kunnen zien op deze foto!) 3 van de 4 kleuren gebruik ik dagelijks! En ook dit palette is super betaalbaar met zijn € 1,29  Ik heb hier al een back-up van want met de action weet je het maar nooit. Het kan er zomaar niet meer zijn! Tip: als er op het artikel/prijs bordje bij het schap een streep door de streepjescode staat dan komt het product niet weer terug!!!!! Review.

Onder mijn oogschaduw mijn alltime favorite eyeshadow base "i love stage" van Essence!
Ik denk dat ik hier niet veel over hoef te zeggen! Werkt perfect! En betaalbaar met € 2,49

En mijn dagelijkse mascara. Ook mijn absolute favoriet na toch best wel wat te hebben geprobeerd de "i love extreme" van Essence. Ook hier hoef ik waarschijnlijk niet veel over te vertellen. Dit is een absolute aanrader, fijne borstel, doet wat ie moet doen. Supermooi! En wederom lekker budget. € 2,79

   
En om alles er dan weer af te halen heb ik laatst een top ontdekking gedaan nadat ik hier op een andere blog over had gelezen.
Namelijk de gezichtsreinigingsdoekjes van Iseree, te koop bij de Lidl. Bij de Lidl????? Yep, bij de Lidl!!!! Geweldig zijn deze, lees hier mijn review erover. Een absolute aanrader ook voor de gvoelige huid! En de prijs voor 25 doekjes € 0,89

       
En dan iets wat ik niet dagelijks gebruik maar toch best vaak is de 24/7 basecoat van Essence. Hier zijn er al verscheidene van doorheen gegaan. En heb deze dus al vaker opnieuw gekocht! Sterker nog...van de week nog met de nog lopende 1+1 actie bij de kruidvat! (Actie duurt t/m 11 mei en geldt alleen op nagel producten!) normaal kost deze basecoat € 1,79

       
En daar hoort dan absoluut deze topcoat bij! De "better than gelnails" topcoat van Essence. Een schitterende topcoat die je nagellak zo'n mooie glans bezorgd dat het net is alsof je gelnails hebt!!! Als je met deze topcoat nog niet bekend bent raad ik hem je zeker aan om eens te proberen. Wat nu nog steeds kan met de 1+1 actie. Normaal kost deze topcoat €2,49


Deze 10 producten worden (voor zover als dat dat nog niet gebeurd is) zeker weer opnieuw gekocht!

Wat zijn jou 10 producten die je opnieuw zou kopen?







linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...