zondag 11 mei 2014

Max make up lipsticks.



Het moet niet gekker worden nu ik net 48 ben geworden. ;-)

Mijn ogen waren meestal het enige wat ik tot voor kort ALTIJD opmaakte.
Ik ga nergens heen zonder oogschaduw of op zijn minst mascara. Doe ik dit niet dan weet mijn omgeving dat ik ziek ben en zo zie ik er dan ook uit! ;-)
Nu ik de laatste tijd meer bezig ben met mijn blog en daardoor ook veel andere blogs lees ben ik een beetje in de "experimenteer" fase! Zo ben ik soms ook in de weer met foundation en bronzer/blush. Wat ik steeds leuker vind. Maar dit wil ik zeker niet mijn dagelijkse routine laten worden. Des te leuker is het wanneer je het wel eens doet.
Maar als je dan een leuke FOTD hebt gemaakt met alles erop en eraan dan miste ik eigenlijk nog 1 ding: LIPSTICK.

Vroeger toen ik een jaar of 15/16 was droeg ik de meest opvallende lipsticks die je maar kon bedenken! Maar op de 1 en andere manier ben ik daarmee gestopt. Kreeg vriendje, kinderen, druk huishouden, geen tijd meer voor jezelf altijd maar bezig voor andere en je gezin. Maar nu mijn kids inmiddels volwassen zijn komen die gevoelens en die gewoontes van vroeger weer langzaam op borrelen. Weer tijd voor mezelf. Heerlijk moment is dat wanneer je je realiseert dat het weer mag en kan, af en toe jezelf op nr 1 zetten. En in mijn geval dus weer lekker tutten met make up. ;-)
Ja, ik begon er al mee; het moet niet gekker worden nu ik net 48 ben geworden! ;-)

In vele reviews van nu kom ik echt hele gave lipsticks tegen en besloot ik om ook maar weer eens lipstick te gaan dragen. Maar dan wel "relax" beginnen. Ergens moet ik nog wel lipsticks hebben maar ik was bij de action voor drop ;-) en loop dan toch altijd even langs de make-up. ;-)
En daar kwam ik dit setje tegen. Max make up heeft de lipsticks per 2. Hoe geweldig, helemaal als je een setje hebt waar beide kleuren je aanspreken.

Mijn oog viel op dit setje met de kleuren: Honey Beige en Coral Pink.
Deze kleuren leken mij helemaal top om weer met lipstick te gaan beginnen. Niet te opvallend maar toch iets op je lippen. Nu heb ik niet de meest perfecte lippen, beter gezegd het tegenovergestelde, klein en smal maar alsnog IK DOE HET GEWOON! ;-)

Zoals ik al zei, de lipsticks zitten per twee en achterop de verpakking staat zelfs heel wat info.
Er staat dat het een vernieuwde formule heeft met bijenwas en dat er vitamine E en Aloë Vera in zit. 
Droogt niet uit, is gemakkelijk aan te brengen en blijft lang mooi.
En dat alles voor maar € 0,89......... Ja je leest het goed, € 0,89 voor beide lipsticks!!!! Dat is € 0,45 per stuk..dat dat kan zeg!

De kleuren zijn precies wat ik me erbij had voorgesteld.


De Honey Beige is een soort nude kleur, voor deze kleur ging ik eigenlijk. En is precies wat ik zocht!
Een mooi "relaxt" kleurtje die goed past bij mijn (altijd) nude ooglook.
Zoals je ziet is het een mooi kleurtje.

Coral Pink was ik ook nieuwsgierig naar, temeer omdat dit toch al wat meer "kleur" bevat en voor mij dus wat gewaagder. Precies zoals ik wilde dat hij zou zijn. Een rustig zacht coral roze kleur. Niet te opvallend en precies goed wanneer ik ook wat bronzer en blush gebruik. 

Ik ben super tevreden met deze lipsticks en ga ze dan ook zeker regelmatig dragen. Eens zien of het mensen überhaupt opvalt?! 

Over hoe goed deze lipsticks blijven zitten kan ik je nog niet veel vertellen temeer omdat het mij aan kennis ontbreekt en ik niet kan vergelijken met andere duurdere merken. Maar ik weet wel dat ik het zelf geen ramp vind om mijn lippen zo nu en dan even wat bij te werken. 

Het proberen waard voor die € 0,89 zou ik zeggen!!!

Heb jij al een lipstick van Max make up tussen je lipsticks?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...