zaterdag 24 mei 2014

New in from AliExpress and Buyincoins.



Ik had laatst (als cadeautje voor mijn verjaardag) een aantal spulletjes besteld bij mijn favorieten online sites; AliExpress en Buyincoins.
Niet alles heb ik al ontvangen maar wel het grootste deel en ik kan zeggen dat ik er ontzettend blij mee ben, nu al!!!!
Kijk mee voor de spulletjes die ik tot nu toe ontvangen heb.

Als eerste had ik het Urban Decay Naked 1 palette besteld zodat ik nu alledrie de palettes heb. ;-) (De dupes/fakes)


Dit palette heeft een schittende verpakking, anders dan de andere 2. 
Deze heeft een soort van fluwelen doosje met een magneet sluiting. Bij het open doen van dit palette zie je 12 schitterende kleuren die vast voor mooie ooglooks gaan zorgen. ;-) 

Bij Femketje kwam ik dit setje van 3 Urban Decay classics tegen en kon het niet laten om ook die als cadeautje in mijn virtuele winkelmandje te plaatsen. 3 schittende palettes met ieder 6 kleurtjes voor de prijs van.....€ 8,45
Je kan je voorstellen dat ik hier erg blij van word. Ik vind het onderste palette echt geweldig!

Nadat ik het schitterende Too Faced "boudoir" al eens besteld en ontvangen had kon ik het niet laten om ook het Too Faced "natural" palette te bestellen. 
En ook deze is absoluut schitterend!!! I love shimmering eyeshadow. Ik ben niet zo dol op matte kleurtjes. Het mag van mij juist wel wat glinsteren. ;-)
Ik ben met beide erg blij!

Aangezien ik mijn ogen echt dagelijks opmaak en dit vaak het enigste is wat ik doe vond ik het wel weer eens tijd om wat nieuwe oog make up kwasten aan te schaffen.

Ik had bij Ceetje gelezen over haar positieve ervaring met de MAC dupe kwasten nr's 217 en 222 en ook deze belanden (samen met nog een paar andere kwasten) in mijn mandje.

Ik kan niet wachten om deze te gaan proberen. Tot nu toe gebruik ik nog steeds (met tevredenheid) mijn E.L.F kwasten. 

Al heeeel lang stond er een nailart kit op mijn verlanglijstje en was het nu als cadeautje een perfecte timing om ook deze in mijn winkelmandje te plaatsen. 
Ik als nailart fan kan natuurlijk niet zonder zo een mooi setje. Ik denk dat ik hier veel plezier mee ga beleven en daar komen nog vast leuke artikelen over. 
Het setje bevat alles wat er nog bij mij ontbrak en het zit mooi in een handige verpakking. 

Zoals jullie misschien wel weten volg ik een opleiding Allround Nagelstyliste (wat overigens echt heel tof is, ik ben er zo blij mee dat ik deze opleiding mag doen!) en heb hier natuurlijk ook nog het 1 en het ander voor nodig. 

Zo belande ook deze gave roze handkussen in mijn mandje en is hij in het echt heel tof! Het badstof hoesje kan je er af halen om te wassen. En het kosstte bijna niks! ;-)

En van de sieraden die ik had besteld is alleen nog maar de gouden armband binnen gekomen waar ik wel heel blij mee ben. Deze is echt overal bij te combineren. Love it! 

Van mijn vorige bestelling moet ik deze ring ook nog even laten zien.

Deze schitterende gouden bloem ring is in het echt nog vele malen mooier dan op de foto.
Ik ben hier zo blij mee. Deze ring behoort tot mijn favorieten want net als de gouden armband is deze gouden ring overal bij te combineren.

Op deze foto foto stond het wel heel gaaf samen met de flower nailart.
De ring kostte maar € 2,98

In dit artikel kun je de prijzen en de bestel links van al deze "cadeautjes" terug vinden.

Zit er voor jou ook iets tussen wat je ook wel zou willen bestellen? 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...