zondag 4 mei 2014

Nominatie: Very Inspiring Blogger Award.

                    
Een poosje terug werd ik door Vanessa blogt genomineerd voor deze Very Inspiring Blogger Ward.
Verleden jaar was ik ook al genomineerd voor de Liebster Award, iets wat ik nog steeds reuze leuk vind! 
                                             
De Liebster award is echt voor de kleinere bloggers (onder de 200 followers) zoals ikzelf en de Very Inspiring Blogger Award is voor iedereen, ongeacht hoe "groot" je blog is. Het zegt het eigenlijk al, het zijn blogs die je inspireren.
Ik vind het dan ook een eer dat Vanessa blogt mij heeft genomineerd, heel erg bedankt daarvoor Vanessa. ;-)
Aan deze nominatie zitten wat regels net als bij de Liebster Award, hier komen ze:
De regels.

1. Je bedankt de persoon die je genomineerd heeft, en linkt ook even terug naar diegene.
2. Kopieer de regels en Show off that award!
3. Deel 7 dingen of leuke feitjes over jezelf.
4. Nomineer 15 andere blogs waarvan je vindt dat zij het verdienen, en deel je blogpost met ze.
5. Laat de award duidelijk op je website zien en volg degenen die je genomineerd hebt via Bloglovin’.

Nou dat lijkt me niet al te moeilijk.

Vanessa heb ik al bedankt en terug gelinkt.

Dan de 7 weetjes/feitjes over mezelf. Nog best lastig maar hier komen ze:

- Al 30 jaar samen met de liefste die er is. Het is meer dan houden van, hij is mijn alles! Mijn maatje, mijn beste vriend, de vader van mijn kids. ( 2 zonen in de leeftijden 20 en 25) Yep, ik ben al zo oud! ;-)

                               

   

- verslaafd aan nude pallettes. Degene die mij volgen weten dat waarschijnlijk al wel. ;-) Ik heb inmiddels een aardige stash! (Je kan er NOOIT genoeg hebben!) ;-)

     

(Ps geen recente foto!!!!! Niet up to date!!! ;-) )

- een aardige sieraden collectie heb waarvan de meeste van AliExpress afkomen, heerlijk betaalbaar! Ik hou van sieraden matchen. Zo heb ik een "gouden" dag of een "zwarte" dag enz zoals de kids op mijn werk het noemen. ;-) Mijn sieraden zijn meestal op elkaar en op mijn kleding afgestemd. Ook sieraden kan je NOOIT genoeg hebben. ;-)

  

(Ook niet meer up to date!) ;-)

- op mijn 40e weer terug naar school gegaan (na jaaaaaaaren huisvrouw/moeder te zijn geweest) om in 4 jaar tijd 2 diploma's te halen waardoor ik nu alweer 4 jaar een hele leuke baan als onderwijsassistent op de leukste basisschool van Amsterdam heb. 

- ik volg nu de leukste opleiding die je maar kunt bedenken, een opleiding die al jaaaaren op mijn verlanglijstje stond maar te duur was om zelf te bekostigen maar door omstandigheden nu door mijn huidige werkgever betaald word, namelijk de opleiding: ALLROUND NAGELSTYLISTE!!!! Je kunt je misschien wel voorstellen hoe blij ik hier mee ben. Zou me geweldig lijken om van mijn hobby mijn beroep ooit te kunnen maken. Nagels zijn zowiezo mijn hobby en ik probeer er dan ook altijd iets leuks van te maken. En dat nadat ik als kindzijnde altijd heb nagels gebeten! Niet "gewoon" nagels bijten...nee er zat werkelijk geen stukje nagel meer op mijn vingers! Is niet overdreven. Je kunt je voorstellen dat ik nu dan ook best trots op mijn nagels ben! 

Ps ben nog op zoek naar een "model" die nagels bijt voor mijn opleiding! Gratis een set mooie acrylnagels!!!! Beschikbaar maandag 12 mei en het liefst in Almere woonachtig of op eigen gelegenheid naar Almere kan komen!

  

- mijn tweede thuiskomen is Rosas (Spanje) waar we tot nu toe elk jaar 5 a 5,5 week op de leukste camping staan. Hier komen we al jaaaaaaren en voelt elke x weer als thuiskomen. Ik hoor je denken...5,5 week? Yep, mijn skatje en ik werken beide op een basisschool dus wij hebben in de zomer 6 weken vakantie! En onze (kleine bescheide) caravan staat al in Spanje dus het is kleding koffertje inpakken en de auto in! De rest is er allemaal al. ;-)


- dat ik van lekker eten hou zoals Roti, bami, nasi en nog veel meer maar ik heb een hekel aan koken! Het is omdat het moet maar plezier heb ik er niet in, jammer genoeg! Ik ben jaloers op dames die uren in de keuken kunnen staan. 

Nou dit waren mijn 7 weetjes/feitjes, ik hoop dat jullie ze leuk vonden.

En dan nu het lastigste, 15 andere bloggers nomineren.
Ik heb mijn best gedaan en natuurlijk zijn er meer bloggers die mij inspireren maar het konden er maar 15 zijn, hier komen ze:

Glamandglitters
Nailgloss
makeupgorgeous
Dailynailsart
Misspinkynails
Beautywithdemi
Beautybyhappiness
Shoppingsarah
Lovelowbudget
Meerbeauty
Nina's world of beauty
A nail polish addict
Thepinkperfectionist
Nailpolishheaven
Dressesanddaisies

Voel je vrij als genomineerde hieraan mee te doen maar het is natuurlijk geen must! ;-)

Zou jij zo 7 feitjes/weetjes over jezelf weten?


                       

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...