donderdag 8 mei 2014

NOTD: Sally Hansen "Posh Plum" with a flower nailart.


   

Met mijn gewonnen win actie van Sara van lovelowbudget had ik ook een lakje van Sally Hansen gewonnen en toevallig een lakje die echt mijn hartje heeft gestolen; Posh Plum heet deze lak en is een schitterende paarse kleur lak.
   
Nadat ik even serieus aan de schoonmaak was geweest in huis waren mijn nagels toe aan een boel liefde en verzorging. Zelfs de basis gel laag (sensationail) was beschadigd dus ik besloot deze er ook maar meteen af te halen.
    
Jeetje, altijd een shock effect wanneer je de gellaag verwijderd! Heb altijd het idee dat dat nooit meer goed komt.
Aan de slag dan maar. 
   
Na een heleboel vijlen en bufferen en Lemony Flutter en handencreme kwamen mijn nagels weer mooi verzorgd tevoorschijn. Pfffff....;-)
    
Maar even geen gel basis en maar gewoon weer lakken die nageltjes.
Als eerste mijn alltime favoriete basecoat 24/7 van Essence en daarna 2 laagjes Sally Hansen Posh Plum. Ik moet zeggen dat deze lak bij 1 laagje ook al dekt maar ik doe standaard altijd 2 laagjes.
Wauw wat een kleur....schitterend.
Aangezien ik dit wat saai vond en ik een leuk en leerzaam filmpje had gezien bij Laura van  Nails by Laura waar  Ramona  van Beauty nails fun liet zien hoe zij haar welbekende bloemetjes maakte, besloot ik op mijn ringvingers zo'n bloemetje te maken. Of liever gezegd ik ging een poging doen.
Ik pakte wat action stripers en mijn nailart kwastje en dottingtool en met een foto van dit bloemetje op mn telefoon naast me ging ik aan de slag.
     
Achteraf gezien vind ik hem redelijk geslaagd voor een eerste keer. ;-)
Mijn favorieten topcoat "Better than gelnails" van Essence erover en klaar.
Zie je wat een glans de topcoat geeft....net een gellook. Geweldig.
Yep, ben weer blij met mijn nageltjes. 

En Sara nog bedankt voor deze te gekke kleur Sally Hansen lakje in je win actie. Ben er erg blij mee en ga deze vast en zeker vaker gebruiken. 

Wat draag jij op het ogenblik op je nagels?



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...