donderdag 15 mei 2014

NOTD: van rond naar square.





Gisteren had ik even snel een holo lak van essence op mijn nagels gelakt omdat mijn flower nailart stuk was gegaan.
Ik had deze holo lak ook nog niet getest dus dat kwam mooi uit.



Het zilveren holo lakje was wel mooi.
Maar gisteren op mn werk klapte mijn ringvinger nagel dubbel en dat was super pijnlijk, zoals je wel kunt zien op de foto.
Toen ik mijn nagels schoonmaakte zag ik dus dat ik me in ieder geval niet aanstelde. ;-)


Ik besloot mijn (inmiddels veel te lange) nagels weer eens flink in te korten.
En dan ook weer meteen van rond naar vierkant.


Om dit beter te laten lukken lakte ik mijn nagels eerst even met een donkere kleur zodat je een goede square vorm kunt vijlen.

Nadat ik al mijn nagels zo kort mogelijk gevijld had nog even lekker mijn nagels en nagelriemen verzorgd met o.a lemony flutter van Lush.

Zoals jullie kunnen zien zijn ze echt heel kort. Korter kunnen ze niet! ;-)
Ach...zo eens in de zoveel tijd vind ik het wel weer fijn om ze weer lekker kort te hebben.


Vanmorgen even snel een lakje eroverheen gelakt uit een setje van 3 van de action. Deze lakjes hebben geen naam. Het is het nude/glitter setje wat ik ooit bij action heb gekocht.

Ik heb eerst mijn nagels met de basecoat van essence gelakt daarna met de lichte nude. 2 laagjes en daarna een laagje goudglitters en als laatste de topcoat van essence.

Ben zelf wel weer tevreden met mn nagels. 

Wat vinden jullie mooier: ronde of vierkante nagels????

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...