maandag 12 mei 2014

Snelle super budgettip!!!!!!


          
Hier even een snelle budgettip!!!!
Morgen is er weer de jaarlijkse aanbieding van de make-up tasjes van Catrice en Essence bij de Trekpleister.
Deze tasjes zitten goed gevuld met verschillende soorten make-up.
Het tasje van Catrice heeft een waarde van € 53,- 
En het tasje van Essence heeft een waarde van € 40,25

Let op...de tasjes kosten nu maar € 15,- 

Ik heb ze beide verleden gekocht en had het geluk ze beide te kunnen bemachtigen. Ik stond dan ook al om 8.30 voor de deur en was eerste klant! Ik weet uit ervaring dat ze per filiaal maar een paar van elk krijgen dus wil je niet misgrijpen en je hebt de mogelijkheid (of iemand anders) ga dan om 8.30 voor de deur staan. Want toen ik de deur uit ging om 9.15 waren ze op!!!!!

Hier de link naar mijn artikel over de tasjes, verleden jaar!!!!

De inhoud is echt heel gaaf. Ik sla over want ik had ze verleden jaar al en ik heb mezelf een no-buy periode opgelegd!!!! ;-)

Succes en laat je morgen even horen of het je gelukt is om 1 of beide tasjes te bemachtigen???

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...