maandag 5 mei 2014

Trots op mezelf....




Zoals heel beauty Nederland wist was er een 1+1 gratis actie op alle make-up verleden week woensdag.
Ik ben bewust niet gegaan omdat ik eigenlijk niks nodig heb en mezelf een soort van no buy periode heb toegezegd. Het enige wat ik eigenlijk nog wel nodig heb zijn nieuwe mascara's maar ik heb al gezien dat er van de week bij de Trekpleister dezelfde actie van 1+1 gratis is op alle make-up dus dan moet ik dan maar kijken of het te doen is om iets aan te schaffen en of er nog wel iets is!

Maar de actie van 1+1 gratis geldt nog wel op ALLE nagelproducten bij de Kruidvat! Deze actie loopt t/m 11 mei als ik me niet vergis.

Wij gaan meestal zaterdags richting Amsterdam (wonen in Almere) en dan maken we altijd rondje plein 40-45 en het bijhorende winkelcentrum.
Ik kom er echt graag, net als afgelopen zaterdag! De kruidvat die daar zit heeft een dubbel schap van Essence en sinds kort ook een schap van MUA.

Er was maar 1 ding wat ik heel graag wilde hebben van MUA en dat was de highlighter!
Ooit had ik al eens het Undress me too palette aangeschaft dus daar ging mijn interesse niet naar uit.

Er lag nog precies 1 highlighter en die ging dus meteen mijn mandje in!

                           




Ik vind hem schitterend.
Hij is subtiel en mooi zoals je op de foto kunt zien en daar heb ik hem best flink aangebracht. Op je gezicht mag het dus wat minder. Leuk voor straks als je een lekker kleurtje hebt lijkt mij!

En wat de nagellakjes betreft ben ik dus SUPER TROTS op mezelf!!!!!
Ik heb geen enkele nagellak gekocht terwijl ik heus wel mooie zag!
Nee, ik heb alleen gebruik gemaakt van de actie voor mijn favorieten base en topcoats!!!
Hoe goed he?!

In mijn "eigen" kruidvat hadden ze de 24/7 basecoat niet en nam daar dus een andere voor mee met de gedachte dat de 24/7 misschien wel uit het assortiment was!
                        
Ik nam de hardening nail base mee die ik zeker ga proberen. Misschien iemand hier al ervaring mee?

                        
Maar bij de Kruidvat bij plein 40-45 zag ik er gelukkig nog 2 staan en nam ze dus beide mee.;-)

                        
Zo ook mijn topcoat waar ik super tevreden over ben de "better than gel nails" topcoat, deze is te gek!
Geeft een mooie "gellook" en droogt snel. Echt mijn favoriet. Daar nam ik ook de 2 laatste van mee.

De 24/7 basecoat kost € 1,59 als ik me niet vergis en de topcoat € 2,59. Heerlijk zo'n actie waar je de 2e gratis mee krijgt!

Nou....zeg eerlijk, kan ik niet trots op mezelf zijn? Ik vind van wel want er is op het ogenblik genoeg leuks!
Maar heb me voorgenomen om wat vaker in mijn nagellak stash te duiken aangezien daar nog genoeg lakjes tussen zitten die nog nooit op mijn nagels zijn terecht gekomen! ;-)

Herken je dit (luxe) probleem? ;-)


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...