zondag 29 juni 2014

BUDGETTIP!!!!!! Toilettas van de Etos.


Dames, hier even een snelle budgettip.
Op instagram had ik deze tip ook al gezet maar toch ook nog maar even snel voor de bloglovin dames online gezet.
Deze toilettas was verleden jaar al een hot item maar was er toen nog maar in 1 kleur, roze/rood. Ik had hem vlak voordat ik op vakantie ging aangeschaft en sindsdien is het mijn favoriete en one and only toilettas geworden!
Deze toilettas heeft 1 heel groot vak in het midden en nog 2 zijvakken.
In de 2 zijvakken heeft de Etos aan beauty loving Nederland gedacht door er elastieken in te maken zodat je je kwasten of mascara's of noem maar op overzichtelijk en netjes kunt opbergen. De tas is waterbestendig wat ook erg handig is.

Nu nog in de aanbieding met 25% korting voor €5,99.
Maar voor €7,99 raad ik hem je ook aan! Hier heb je nog jaren plezier van! 
En nu dus te koop in 3 leuke kleuren.

Actie duurt t/m zondag 6 juli.

Lijkt deze toilettas je wat? 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...