donderdag 12 juni 2014

Cien Q10 Anti-wrinkle Day Cream, BESTE uit de test!!!



Mijn zoektocht naar een heerlijke dag en nacht crème gaat eigenlijk al jaren door! Ik ben heeeeel lang blijven hangen bij Oil of Olaz meer omdat ik dat van huis heb meegekregen. En eerlijk is eerlijk, de dagcrème is wel fijn maar niet echt goedkoop. Ik kocht deze dan ook altijd met stapelkorting bij de kruidvat of bij een 1 + 1 actie!
Maar zo kan ik het toch niet laten om verschillende andere dag en nacht crèmes uit te proberen.
De action had heerlijke tubes met dag en nacht crèmes met argan olie erin maar die zijn niet meer te koop! Jammer genoeg.
Nu hoorde ik van de week dat de q10 dag crème van de Lidl als beste en goedkoopste uit de test kwam.
Het gaat hier om de anti rimpel crème van het merk Cien wat het huismerk is van de Lidl.

Hier kan je de uitslag van de test door de consumentenbond terug lezen.

En hier de link naar een stukje over de test door Miss Perfect.

De anti rimpel dag en de nacht crème van Cien zitten in een mooi doosje.

Wanneer je de doosjes openmaakt komen er stenen potjes tevoorschijn met elk 50ml inhoud.

De potjes vind ik er wel luxe uitzien voor z'n €2,99 per stuk!

Ook hebben ze beide netjes en hygiënisch een afdekfolie waardoor je zeker weet dat niemand nog getest heeft!

Wanneer de folie verwijderd zie je een vrij stevige crème.


Waar ik het idee heb dat de nacht crème zelfs nog iets steviger is dan de dag crème. 

De geur vind ik persoonlijk heerlijk fris, ik hou er wel van!
Ik kan nog niet zeggen hoe deze crèmes mij bevallen, ik ga ze vanaf vandaag dagelijks gebruiken en uit proberen. Ik kom hier over een week of 2 a 3 nog op terug en dan laat ik weten hoe ze mij bevallen.
Ik verwacht geen wonderen van deze crèmes, dat is ook niet wat Cien beloofd! 

Werking:

Ingrediënten:



Maar dat dit de beste en tevens de goedkoopste anti rimpel crèmes zijn is dus een feit! (Volgens de consumentenbond)

De dag en nacht crème zijn dus te koop bij de Lidl en kosten €2,99 per stuk.
Voor de beste uit de test is dat dus geen geld! ;-)
Het proberen waard dus.

Lijken deze crèmes jou ook wat?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...