woensdag 18 juni 2014

Late in from AliExpress and Ebay.


Zoals jullie misschien nog wel weten mocht ik het een en ander bestellen voor mijn verjaardag/moederdag van mijn jongens.
Het meeste heb ik dan ook al lang binnen maar deze spulletjes kwamen vrij laat.

Deze ketting vind ik geweldig en kostte maar € 2,42

Deze (statement) ring vind ik ook prachtig maar dacht dat ik hem in het zwart had besteld...maar ach rood is ook mooi! En deze kostte € 2,66
En dan nog deze parel ring. Schitterend vind ik hem. Heb deze samen met de parelarmband (hier beneden) en met een parelketting laatst naar een bruiloft gedragen. Heel mooi! € 0,74
En dan deze parel armband, heeeel erg mooi! Vooral icm de ring! € 1,05
En ik bestelde nog deze 3 horloge's, deze waren € 1,47 per stuk.
(Dit alles is zonder verzendkosten! NO shipping costs)

Wil je graag weten waar je iets kan bestellen laat het me dan even weten dan zoek ik het nog even voor je op! 




linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...