vrijdag 13 juni 2014

Max and more make-up nailpolish (action)


In mijn laatste action shoplogje zagen jullie al 7 nieuwe kleurtjes van de action voorbij komen.
Ik dacht toen ook dat ik ze allemaal had maar na nog een bezoekje aan de action bleek dat niet het geval te zijn.
Ik zag zowaar nog 4 kleurtjes in de bak die ik nog niet eerder had gezien.
En je begrijpt dat ik (als action nagellak liefhebber) deze wederom niet kon laten liggen! En hey...voor €0,49 per stuk is dat nou ook niet echt een probleem lijkt mij.

Dit zijn, naast de 7 andere die ik al eerder meenam, de 4 nieuwe kleurtjes.
Nude, lijkt mij een gaaf kleurtje! 

Cote d'azur, geloof dat ik zo'n kleurtje nog niet eerder ben tegen gekomen. Heel apart.

Metal Party, hier ben ik zeer nieuwsgierig naar! 

Cherry Pink, na Bright Pink wederom een schitterende fel roze/rode lak. Ook naar deze ben ik zeer nieuwsgierig.

Deze mooie lakjes zijn dus te koop bij de action voor €0,49 per stuk.

Naar welke zijn jullie erg benieuwd?


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...