maandag 23 juni 2014

NOTD: WK 2014 Holland nails



De eerste wedstrijd had ik geen "oranje" nailart, de 2e wedstrijd had ik oranje nagels met een accentnagel met de Hollandse vlag. (Zie hieronder)

Vanavond speelt oranje zijn 3e wedstrijd tegen Chili en ga ik weer voor een "oranje" nailart.

Deze nailart die ik gemaakt heb kwam ik tegen op de blog van Sylvia "Nailart creations" en vond deze zo leuk dat ik besloot deze na te maken.


Eerst mijn nagels voorzien van een basecoat en daarna met een sponsje oranje aangebracht. 2 laagjes.
Een glitter laagje en daarna de vlaggetjes op de nagels gemaakt dmv een striperkwastje, striper lakjes en een dotting tool.
Als laatst een topcoat en klaar.


Zelf vind ik hem wel leuk geworden en kreeg in de winkel van het kassa meisje al een compliment.

Gebruikte producten;

Mijn vorige "oranje" nagels:

Zo vind ik het trouwens ook leuk om mijn sieraden aan te passen en draag ik morgen weer zoveel mogelijk oranje sieraden zoals ketting, armband, ring en oorbellen! 

Doen jullie mee met de "oranje gekte" of doe je niks speciaals?

Ik gok trouwens op 2-1 voor Holland! ;-)


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...