dinsdag 17 juni 2014

Review: Max and More lipsticks (action)




In mijn laatste shoplog van de action komen onder meer deze lipsticks voorbij.
De laatste tijd ben ik weer into de lipsticks en dan eigenlijk de lipsticks van de action.

Tja voor €0,89 de 2 kan je nog eens een setje meenemen.
Ik nam dit keer 2 setjes mee, ik ga je ze laten zien.

De lipsticks hebben tegenwoordig een nieuw uiterlijk, mooi zwart, wat ik er best luxe uit vind zien ten opzichte van voorheen.

Eerst dit setje:

Dit zijn de kleuren: Very Berry en Maroccan Rose

Very Berry....een mooie donkere kleur. Gewaagd!

 
Maroccan Rose....ook een gewaagde kleur. Een roze/rode kleur.


De kleuren: Baby Pink en Soft Coral.


 
Baby Pink....doet zijn naam eer aan! Een zacht oud roze kleur.
 
Soft Coral....dit zou zomaar eens een favoriet kunnen gaan worden! Een zacht koraal kleurtje.



Ik kan je zeggen dat ik erg tevreden ben met deze lipsticks. Dat ik het zo nu en dan weer even opnieuw moet aanbrengen vind ik als een beginnend lipstick gebruikster dan ook niet zo erg. ;-)

Ik weet zeker dat ik ook van deze lipsticks veel plezier zal beleven. 
En dan nogmaals maar eens de prijs: €0,89 per 2!

Welke kleur heeft jou voorkeur? 


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...