zaterdag 28 juni 2014

Review: W7 Silky Smooth Quad Eye Shadow Shades of Brown


W7 kennen we inmiddels allemaal al wel denk ik na hun schitterende "in the buff" palet en de wellicht nog mooiere opvolger hiervan de "in the nude" palet. Beide dupes van UD Naked 2 en Naked 3. Een musthave voor elke budget beauty lover naar mijn idee! 

Maar mijn liefde voor nude paletjes houd hiermee niet op. En bij het zien van dit paletje in een gift set was ik vastbesloten dat ik deze ook aan mijn nude stash wilde toevoegen.

Na een teleurstelling bij de op=op voordeelshop waarbij ik misgreep naar dit paletje, zag ik het paletje leggen bij de Big Bazar en nog goedkoper dan bij de op=op voordeelshop ook!!!! Ik sprong een gat in de lucht. 

Een schitterend 4 kleuren paletje met precies de kleuren die ik het liefst dagelijks gebruik zoals jullie hier wel kunnen terug lezen met de paletjes van de action! (Die ik trouwens nog steeds heel fijn vind!) 

Hier de swatches van het W7 paletje.

De kleuren zijn schitterend en de pigmentatie is top!
En I love the shimmers!!!! 
Dit paletje zal ik nog vaak gaan gebruiken.

Het paletje heb ik gekocht bij de Big Bazar voor €1,79.

Wat hebben jullie zoal van W7 in huis? 


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...