zondag 15 juni 2014

Swatches Max and More nailpolishes. (Action)





In mijn vorige shoplog(je) van de action kon je zien dat ik wat nieuwe lakjes had gescoord bij de action. (7 stuks)
Blij verrast was ik toen ik daarna nog eens 4 nieuwe lakjes zag liggen bij mijn volgende bezoek aan de action.
In totaal kocht ik dus 11 nieuwe nagellakjes. We hebben hier, by the way, wel heeeeel lang op moeten wachten want de action heeft niet vaak nieuwe kleurtjes in de bak liggen dus wanneer je dan iets nieuws ziet moet je het maar meteen meenemen want het kan bij de action zomaar zijn dat je het vervolgens nooit meer ziet! 
Maar goed....11 nieuwe kleurtjes dus. Jullie waren erg nieuwsgierig naar de swatches dus ik ben gisteren volop aan de bak gegaan. ;-) 
Ik kan je in ieder geval al wel vertellen dat ik blij, heeeeeeel blij verrast ben met al deze kleurtjes.
Van elk kleurtje is er een foto in de zon (links) en een foto in de schaduw (rechts).
De kleuren komen redelijk goed op de foto over alhoewel ze in het echt natuurlijk toch iets mooier zijn!
Ook kan ik al zeggen dat elk lakje (behalve het glitterlakje) al zeer redelijk dekt met 1 laag maar op de foto's draag ik bij alle kleuren 2 laagjes. 
Bij de kleur Cherry Pink laat ik zelfs de foto's met 1 laag zien..wauw!
Ik ben benieuwd wat jullie van de nieuwe kleurtjes vinden.

P.s Al deze foto's zijn zonder topcoat!!!! En kijk het toch eens glansen!!! 
En alvast mijn excuus voor mijn slecht verzorgde nagelriemen en af en toe wat lak erop! ;-)
Ben meteen na het swatchen aan de gang gegaan met de verzorging. ;-)
  
Hier komen ze:

Bright Pink. (Enige waar ik geen schaduw foto bij heb)
 
Spanisch Blue:

 

Coral:
 
Sea Green:

 
Paris Pink:

 
Yellow:

 
French Blue :

 
Nude:


Cote d'azur:

 
Metal Party :

 
Cherry Pink: (1 laagje)

 
Cherry Pink: (2 laagjes )

 

Zelf was ik al een groot fan van de lakjes van de action maar na deze swatches nog meer!
Ik kan er ook niks negatiefs aan bedenken. 
De kwastjes zijn fijn, de lak zelf lakt fijn. Dekt vrijwel al bij 1 laagje maar zeker bij 2 laagjes.

Tja... En dan nog maar eens de prijs: € 0,49 per stuk!
11 schitterende lakjes voor € 5,39....wat kan ik nog meer zeggen? 
Ja....dat mocht je bij de action komen dat het zeker de moeite waard is om even in de bak van de lakjes te kijken of er nog iets is! ;-)

Als ik een favoriet moest kiezen van deze lakjes zou ik voor Cherry Pink gaan denk ik.
Alhoewel ik ze allemaal erg mooi vind.

Welke kleur lijkt jou het mooist?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...