donderdag 5 juni 2014

Tip: de Slinggrip, the grip for your phone! Nu in prijs verlaagd!

Hier heb ik er al eens eerder over geschreven en ik ben er nog steeds razend enthousiast over.
DE SLINGGRIP...

De musthave voor iedere smartphone/tablet owner.

De Slinggrip is een handige gadget die voorkomt dat je ooit nog je smartphone of tablet uit je hand(en) laat vallen!

In mijn eerdere review hierover leg ik uit hoe het werkt.
Eerder kreeg ik een blauwe slinggrip opgestuurd omdat ik een blauwe case had om mijn telefoon maar omdat ik van de week een nieuwe zwarte case had gekocht haalde ik mijn slinggrip van mijn oude case en bestelde een nieuw stukje dubbelzijdige tape om hem weer op mijn nieuwe case te bevestigen. een nieuwe tape kost €1,35 en dan zit ie weer rotsvast!

Ik plaats vandaag deze post omdat ik jullie kan vertellen dat deze onmisbare gadget geen €8,95 meer kost maar dankzij de goede verkoop in prijs is verlaagd naar €7,95!!!!!
En wanneer je vandaag besteld heb je het morgen in huis!!!! 
De Slinggrip is er in 8 verschillende kleuren.

De service bij TightOn is geweldig.

De Slinggrip is hier de bestellen nu dus voor €7,95.
Ik zou zeggen DOEN!!! Een nieuw scherm voor je telefoon is veel duurder!!!!!


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...