dinsdag 24 juni 2014

W7 in the nude vs UD Naked 3 palet.(fake)

Zelf was ik al een trotse bezitter van het (fake) Naked 3 palette die ik goedkoop had besteld bij AliExpress. Review.
Maar nu kwam W7 met de opvolger van het "in the buff" palette (dupe van Naked 2) het "in the nude" palette wat weer een dupe van het Naked 3 palette schijnt te zijn. (Volg je het nog?)
De "echte" UD Naked palettes heb ik niet dus daar kan ik niet mee vergelijken maar ik kan dit palette wel vergelijken met de "fake" Naked 3 palette.

Beide palettes zijn schitterend vind ik. Boven W7, onder Naked 3.
W7 heeft geprobeerd een zoveel mogelijk lijkend palette uit te brengen in de stijl van UD.
De ribbels, de letters, de kleuren.....goed gedaan.
Naked 3 heeft schaamteloos een echte "fake" uitgebracht die "exact" hetzelfde moet zijn als de echte Naked 3.

Over de Naked 3 had ik al geschreven en had ik de kleuren al geswatched.
3 x 4 kleuren, van licht naar donker.
Bij dit palette valt de lichtste kleur weg en de rest heeft mooie licht roze tinten overlopend naar donker.

Ook heeft dit palette de namen erbij staan en heeft het een spiegeltje.
Dit palette gebruik ik graag omdat ik van rustige zachte kleuren hou.

Het W7 in the nude palette heeft de namen achterop het palette staan en heeft geen spiegeltje maar afgezien van dat vind ik het een schitterend palette!

Ik heb de kleuren in tweeën geswatched. 2  x 6 kleuren.
Ook bij dit palette valt de lichtste kleur weg. Ik heb wel het idee dat het W7 palette wat meer shimmers erin heeft zitten, iets waar ik wel blij mee ben.
Over "fall-out" oid zal je mij niet horen! Dat laat ik aan de kenners over.
Ik weet alleen dat beide palettes mij enorm goed bevallen en dat ik hier nog veel plezier aan ga beleven. ;-) Er komt wat mij betreft ook geen "winnaar" uit dit vs artikel.

Het W7 in the nude palette heb ik bij omisandmore.nl besteld voor €10,- incl. verzendkosten. 
Het Naked 3 heb ik voor € 5,76 besteld bij AliExpress. (No shipping cost) 

Voor welke zou jij gaan?
De echte, de "fake" of voor het W7 palette? 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...