zaterdag 5 juli 2014

Action budgettip: data/oplaadkabel Iphone/Samsung.



Zoals jullie ongetwijfeld wel weten ben ik fan van de action!
En waarom???? Nou ondere andere hierom....


Misschien heel herkenbaar bij vele onder ons, die "rottige" oplaadkabeltjes voor je Iphone, Ipad of je Samsung die om de haverklap stuk zijn! Ik bestelde meestal de 3 meter kabels uit China voor weinig maar ook deze gingen constant na een mum van tijd stuk en meestal bij het stekkertje wat je telefoon of ipad ingaat. Altijd op hetzelfde punt! Hoe voorzichtig ik ook deed! Herkenbaar??? ;-)

Daar komt dan nu een einde aan met deze super data/laad kabels die te koop zijn bij de action.

Deze kabels zijn lekker breed en zien er stabiel en sterk uit, niet makkelijk stuk te krijgen lijkt mij.
Daarbij komt dat ze 1 meter lang zijn dus niet zo kort. Ik kom er goed mee uit de voeten! 
Ik heb gemerkt dat hoe langer de kabels zijn hoe langzamer het laden gaat. Dat merkte ik bij de 3 meter kabels.

    
En dan de prijs.....€1,49 

Ik heb er meteen een aantal gehaald, allemaal verschillende kleurtjes.
Hier in huis hebben we een Ipad 2, iphone 3, iphone 4s, samsung galaxy s4, samsung galaxy k zoom dus laadsnoertjes zijn altijd nodig! Ook voor in mijn tas.

Ik hoop dat deze langer mee gaan dan de China snoertjes! 

Data/laadsnoer Iphone/Ipad en voor de Samsung telefoons €1,49 per stuk!!!!

Te koop in verschillende leuke kleurtjes bij de Action.


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...