donderdag 24 juli 2014

Beauty advies gevraagd....

(Make-up loos, net wakker en net nadat ik mijn gezicht hebt gereinigd! Het plekje op mijn kin is geen pukkeltje ofzo maar daar heeft de dermatoloog een plekje "weggebrand" met stikstof en daar komt nu een korstje op)

Dat ik mij niet iedere dag "helemaal" opmaak mag voor degene die mij kennen duidelijk zijn.
Wel probeer ik ALTIJD mijn ogen op te maken. Of anders in ieder geval mascara.
Wanneer ik werk maak ik mijn ogen altijd op.
En nu zo in de vakantie ga ik ook wel helemaal make-up loos de straat op of ik doe even snel wat mascara op.

(Hier alles, ook foundation en alles! Geen eyeliner)

Maar wanneer ik er zin in heb dan ga ik er ook echt voor. 
Dan komt er (heel soms) wat foundation bij kijken maar meestal alleen wat blush en een highlighter en een lipstick en natuurlijk mijn oog make-up.

Dat ik hiermee nog wat aan het experimenteren ben mag duidelijk zijn.
Ik ben totaal geen "pro" en hoef dat dan ook niet te zijn. Dat is niet mijn streven.
Mijn streven is wel om mooi opgemaakt voor de dag te komen en niet al te overdreven, gelet ook op mijn leeftijd. (48 jaar) het mag gezien worden maar niet overkomen alsof ik nog 18 wil zijn ofzo.

Het advies wat ik aan jullie wil vragen betreft mijn ogen....

Ik maak mijn ogen altijd op door het gebruik van verschillende paletten, meestal nude paletten. Kleurtjes durf ik al niet meer zo goed. (Mijn tijd vroeger wel gehad!)
Ik gebruik dan een eyeshadow base en oogschaduw en mascara.
Maar nu ben ik wat bezig geweest met een zwarte eyeliner.
Zelf ben ik altijd bang dat het mijn ogen zo "hard" maakt dus daarom gebruik ik het nooit.

Maar zoals ik al zei ben ik toch eens wat gaan klooien met dit als resultaat.

Op het linker oog heb ik ook een eyeliner gebruikt en rechts is zonder.
Nu mijn vraag aan jullie....

Wat adviseren jullie mij...wel of geen eyeliner?
Zelf ben ik er nog niet helemaal uit. ;-)
Dus graag jullie mening.

Mijn gebruikte producten bij deze look:



Eyeshadow base: Catrice "prime and fine" eyeshadow base
Oogschaduw: Max & More brown eyes palet. (Paars/bruine tinten)
Eyeliner pen: Essence "I love punk"
Highlighter pen: Catrice 010 eye like! (binnenste ooghoek en net onder mijn wenkbrauwen)
Mascara: Max & More (lengthening intense black extreme volume, oranje letters)
Blush: W7 duo blusher 02 (bovenste kleur)
Highlighter: Essence "ticket to paradise"
Lipstick: Essence 07 "natural beauty"


P.s elk ander advies is natuurlijk ook altijd welkom. ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...