vrijdag 11 juli 2014

Max and More eyeshadow palettes. (Action, budgettip)



Na alle lovende reviews over deze paletjes van de action kon ik het natuurlijk niet laten om er ook 2 aan te schaffen.
Wat gelukkig geen aanslag op je portemonnee is met €0,79 per stuk.

Er zijn van deze paletjes ik dacht 5 of 6 verschillende maar ik wilde alleen de Brown eyes palette en de Nude palette.

Beide hebben 12 kleurtjes in het palette zitten waar je naar mijn idee genoeg mee kan variĆ«ren. 

Nude palette:



Hiervan vallen de lichtste kleurtjes een beetje weg maar alsnog ga ik hier wel mee aan de slag.

Brown eyes palette:

Mooie kleuren waar ik heerlijk mee wil experimenteren. 
Toch weer net even wat andere kleurtjes dan al mijn andere nude palettes.


Voor €0,79 per palette met 12 kleurtjes zou ik je aanraden om ze mee te nemen de volgende keer wanneer je weer bij de Action bent! 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...