zondag 13 juli 2014

NOTD: pink/glitter watermarble

Vandaag had ik weer eens zin in een watermarble.
Dat moet je echt alleen maar doen wanneer je er zin in hebt en tijd voor hebt.


Ik pakte de kleurtjes waar ik mee wilde watermarblen en al het andere zoals bekertje (lauw kraan) water, wattenstaafje om de resten lak uit het water weg te halen, naald om motief mee te maken en tape om je nagelsmee af te plakken, anders ben je een poos bezig met schoonmaken.

Met dit alles ging ik heerlijk in de tuin zitten en ging aan de slag.


Eerst de basecoat, daarna met de witte lak van Fogan (1 laagje)

En dan druppeltjes lak in de beker en watermarblen maar.

En dan is dit het resultaat!


Ik koos voor roze met glitter ertussen en vind het effect geweldig geworden.
Paris memories vind ik persoonlijk de fijnste watermarble lakjes maar ik moet zeggen dat deze glitterlak van de action het ook geweldig goed doet! 

Watermarble jij wel eens?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...