zondag 27 juli 2014

Shoplog(je) Action & Yves Rocher.



Yves Rocher:


Nadat ik bij de dermatoloog was geweest verleden week trakteerde ik mijzelf op 2 heerlijke douchegels; sinaasappel en grapefruit. De douchegels waren de helft van de prijs dus 2 halen 1 betalen. Wat nu dus neerkomt op €1,50 per stuk. Ik wilde nog 2 andere douchegels hebben maar die waren op.
Namelijk granaatappel en lotus flower.
Afgelopen woensdag zou ze ze weer binnen krijgen dus woensdag nog even langs gegaan en inderdaad ze had ze binnen gekregen.

Ik nam buiten deze 2 douchegels ook nog een heerlijke zomerse douchegel mee, die was nu ook de helft van de prijs namelijk €1,95. 
Voor de 3 douchegels mocht ik €4,95 afrekenen. ;-)


Action:


Bij de action zag ik een douche lotion staan van So me (action eigen merk) met de geur van Aloë en Lemon.
Hier ben ik zeer nieuwsgierig naar. Een (hopelijk) heerlijke frisse douche "lotion".
Ik heb namelijk een Aloë vera body butter (action) maar ook een lemon body butter van TBS.
Dus deze douche lotion lijkt me top om te combineren met deze body butters.
Deze kostte €0,94.

Ook nam ik 2 concealers mee in de kleuren light beige en medium beige.
Ook hier ben ik nieuwsgierig naar. Ik gebruik eigenlijk haast nooit concealers maar voor dit geld wilde ik het wel eens proberen.
Ook na het lezen van de Fashionista's Make-up by Nikkie Tutorials. ;-) (how to use concealer)
Deze concealers kostte €0,59 per stuk.

Een foundation poeder had ik hier al van maar een te lichte kleur (nude) dus ik nam nu de kleur Tan mee.
Mooi voor als ik een CC cream gebruik. Wat ik niet al te vaak doe! Echt alleen wanneer ik zin heb in het hele plaatje! ;-)
Deze kostte €0,98

En de pressed powder blush in de kleur peach heb ik opgestuurd gekregen van Saskia (van mywickedweirdlife.com) omdat deze steeds niet in Almere te vinden is! 
Het is een absolute dupe van Nars Orgasm en Sleek Rosegold.
Alleen kost deze maar €0,99 BUDGETTIP dus.

En toen viel mijn oog op iets nieuws...

Grappige verpakkingen waarop stond body shimmer "party stick"
Er lagen 3 verschillende kleuren en ik nam ze alledrie mee voor €1,49 per stuk.

Het zijn de kleuren; golden goddes, moonlight goddes en rose goddes.
Het zijn schitterende shimmers. Alledrie zijn ze supermooi!
Het lijkt mij leuk om er iets van op mijn decolottee aan te brengen op een zomerse dag of met een feestje of met de kerst. Ik weet het nog niet.
Maar ik ben wat dat betreft net een ekster, ik duik op alles wat glinstert. En glinsteren dat doen deze body shimmers zeker!!!!
Deze "sticks" hebben tussen de kwast (die tevoorschijn komt wanneer je de plastic huls naar beneden duwt) en de poeder een bescherm dingetje (rond wit, goed op de foto collage te zien wat ik bedoel) wat je moet weghalen zodat er poeder door de kwast heen komt wanneer je deze op je huid aanbrengt.
Hier kwam ik ook pas later achter!!!!! 
Ik vond het al raar dat je de kwast in het poeder moest doen, zo kwam er veel te veel poeder op de kwast! Ach...blond zal ik maar zeggen ;-)

Hier een poging om ze te laten zien:


Golden goddes, een echte GOUDEN shimmer met ontzettend veel kleurtjes in de shimmer. Schitterend.


Moonlight goddes, een ZILVERKLEURIG shimmer, deze is het minst mooie van de drie! 


Rose goddes, een prachtige ZACHT ROZE shimmer met subtiele kleurtjes in de shimmer.

Ik twijfel tussen golden goddes en rose goddes. 
Deze 2 zijn schitterend, zelf denk ik dat rose goddes wat meer subtiel is en wat meer voor mij geschikt. Maar met een feestje lijkt mij golden goddes ook erg geschikt.

Wat vinden jullie van dit nieuwe leuke product van Max € More van de action?
Heeft de action hiermee weer een budget topper in huis?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...