woensdag 16 juli 2014

So me, volume glam mascara's van de action.


Bij de action lagen er van het merk "so me" 3 verschillende mascara's.
Voor €0,99 per stuk wilde ik wel weten hoe zij waren en nam ze mee.
Ik geef je mijn mening en heb geprobeerd er foto's van te maken maar daar moet ik nog mee oefenen, dus vergeef me dat het nog geen superfoto's zijn. ;-)
En....no make-up, only mascara! ;-)

Het gaat om deze drie mascara's;

 
Volume glam "manga mania"

"Geeft je wimpers meer volume. "Ultra volume" effect."

Deze mascara heeft een harig borsteltje wat krom loopt.
De mascara brengt hierdoor goed aan maar je moet er van houden van zo'n krom borsteltje.
Voor mij hoeft het niet.
En geeft het je wimpers meer volume....niet meer dan elke andere mascara. 


 

Volume glam "illusion lash"

"Hiermee creëer je een 3D effect. "False lashes" effect."

Deze mascara heeft een harig borsteltje wat vrij lang is.
De mascara brengt goed aan maar ben er toch niet helemaal tevreden over.
En of het nou echt zo'n 3D effect geeft....ik weet het niet!


 
Volume glam "retro fusion" (waterproof)

"Deze mascara zou voor lengte moeten zorgen, "glamarous lashes" effect."

Naar deze mascara was ik het meest benieuwd omdat deze als enige waterproof is.
Deze mascara heeft ook een harig borsteltje wat van breed naar smal loopt.
De mascara brengt niet fijn aan, het zit overal! Ook waar het niet moet! ;-)
Het "waterproof" zijn heb ik niet echt kunnen testen maar het verwijderen van deze mascara was vrij lastig dus ik denk dat dat wel goed zit. ;-)
Geeft deze mascara meer lengte....het valt wel mee!

Mascara verschilt bij ieder op de wimpers.
Wat voor de 1 fijn werkt kan voor de ander wel een gruwel zijn.

Deze 3 mascara's zijn gewoon doorsnee mascara's die doen wat ze moeten doen.
Ze geven je wimpers een mooi zwart laagje. 
Heel veel meer bieden ze niet.

Ze zijn absoluut super budget met z'n €0,99 per stuk.
Persoonlijk vind ik het geen absolute aanraders maar ben je op zoek naar een budget mascara dan zou je er eens 1 kunnen proberen.

Ik moet zeggen dat ik het voorlopig hou bij mijn standaard mascara van de action maar dan van het merk Max & More.
De "lengthening intense black extreme volume" mascara. (Oranje letters)

(Op deze foto draag ik de Max & More mascara)

Deze mascara heeft een rubber borsteltje wat ik persoonlijk het fijnst vind werken.
Ook heeft dit borsteltje een korte kant en een lange kant, wat eerst even wennen was maar wat nu super fijn werkt!
Het separeert mijn wimpers goed en de mascara brengt fijn aan.
Het effect is precies zoals ik het wil en wil je wat meer dan breng je gewoon nog een laagje aan. 
Ook blijft deze mascara de hele dag mooi zitten. Waar ik met andere (duurdere) mascara nog wel eens uitloop heb, dat heb ik met deze helemaal niet! Het blijft zitten waar het moet! Wel zo fijn. ;-)
Deze mascara is dus WEL een echte aanrader!!!!
En ook deze kost maar €0,99
Ik heb hier voor de zekerheid maar een back-up van bij gehaald want met de action weet je het maar nooit! ;-)

En mijn "I love extreme" mascara van Essence heeft hiermee een nieuwe opvolger.

Ps: Max &More heeft in hun vaste assortiment ook mascara's met rubberen borsteltjes, dit zijn de verpakkingen met blauwe letters. Dit zijn ook fijne mascara's maar die met de "oranje" letters is net wat mooier in gebruik. Wat meer effect! 

Heb jij er al 1 getest van de action?


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...