dinsdag 1 juli 2014

W7 Duo Blusher



Na mijn teleurstelling met de Sweethearts Blush en Bronzer en na een top tegemoetkoming van AliExpress besloot ik dan toch maar deze 2 Duo Blushers mee te nemen bij de op=op voordeelshop.
Ik had ze al vaker in mijn handen gehad maar toch steeds weer terug gezet.
Bij de op=op voordeelshop werkt het zo dat hoe meer je neemt hoe goedkoper het word.
Los waren deze Duo Blushers dan ook €2,75 maar voor 2 betaalde ik €5,-.
Deze duo's hebben nummers en er zijn 4 varianten; 01, 02, 03 en 04.
Ik nam 02 en 04 mee.

Nummer 02:


Deze duo is werkelijk heel mooi, de bovenste blush heeft wat weg van Nars Orgasm of Sleek Rose Gold.
Deze heeft er een mooie gouden shimmer in zitten. Ik hou ervan.
De onderste blush is een mooie lichtere blush die je als highlighter zou kunnen gebruiken. Ook hier zit een lichte shimmer in. De verpakking vind ik ook erg mooi. Zelf vind ik het fijn om te kunnen zien welke je in je handen hebt zonder het open te hoeven te maken zoals bij de E.L.F duo's. Daar heb ik er ook 2 van en vind het storend dat ik niet kan zien welke ik pak! Zoals bij deze W7 duo's heeft mijn voorkeur.

Nummer 04:

Bij deze duo moest ik aan de E.L.F Contouring Blush and Bronzing Powder setjes denken. Zelf heb ik daar de St. Lucia variant van waar deze duo dus wel wat van weg heeft!  De bronzer als ook de blush zijn beide zeer mooi en hebben een hele lichte shimmer.
Te koop bij de op=op voordeelshop €2,75 per stuk of €5,- per twee.
Ik zeg; goed bezig W7. ;-)
Binnenkort een W7 Duo Blusher VS E.L.F Contouring Blush and Bronzing Powder artikel.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...